Gå till innehåll

0.50/1


Munchie

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sorry, men måste nog passa där du.

 

Bitter idag f.ö. Lirat fullring 05/1-2/4 hela dagen. Sett floppar med 93 pocketpairs och floppat 0 sets. Fick en gratis tidning av Svenskaspel för ett par dagar sedan. Aldrig sprungit sämre än de dagarna :twisted:

 

Limpa du alla eller? Om inte, prova o raisa alla par som du har hyffsad position med i stället, då har du fler sätt att vinna med dina par ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Limpa du alla eller? Om inte, prova o raisa alla par som du har hyffsad position med i stället, då har du fler sätt att vinna med dina par ;-)

 

lol, limpade inget först in :lol:

 

Vann ett par småpotter, men man är ju ute efter o stacka fiskar ju. Det är svårt med missade pockets :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, wp! Kör hårt! När kommer du till 5krs borden och spelar då? Fint värde där med kan jag hälsa.

 

Jag tycker värdet minskar markant redan på 2/4, och tror jag har högre timpeng på 5 SH-bord på nivåer där över. Är dock inte rikigt rullad för 2/4sh då det svänger endel mer där än fullring så därför lirar jag lite Fr bord på nivån. Är mkt bättre på SH oxå, då jag egentligen aldrig spelat FR-spel.

 

Har ganska dålig koll på vilka ranger jag ska köra preflop samt inte anser mig ha orken att jobba med dem.

 

Kortfattat: kommer nog inte spela högre på FR-borden :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...