Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hejsan , det är som så här . Igår drog ja in en turnerings vinst på ca 70 000 SEK, ja är medveten om att man måste skatta från pokerstars , men ja vill veta riskerna att bli upptäckt om vi säger att ja tar ut ca 50 000 utav dom , och hur blir det med deklaration osv. ?

tacksam för svar !

Postad

Ordning och reda, kåken på fredag !

nej men allvar.. beror på om skatteverket går igenom ditt konto vid deklarationen skulle jag gissa på, gör dom de, eru TOAST ! annars gör du en fuling och skaffar ett moneybookers konto och tar deras kort ;)

Postad
Jag försökte svara på frågan i min blogg, har fått den 100 ggr känns det som.

Ja , jag var inne och läste men alla olika svar från olika användare gjorde mig förvirrad , du kanske har lust att länka eller bara svara ?

Postad
Ja , jag var inne och läste men alla olika svar från olika användare gjorde mig förvirrad , du kanske har lust att länka eller bara svara ?

Finns i hans profil.

Rätt intressant faktiskt :)

• 2 months later...
Postad

Jag undrar också om alla verkligen betalar skatt efter en stor turneringsvinst? Jag frågade blaabar men han svarade inte av olika orsaker :P T.ex. Isildur betalade inget skatt? Det var nog därför han höll sin id dold och flyttade till UK. Jag har tagit ut pengar men betalade då 30 % skatt som jag skulle göra, men sen fick jag också skatteåterbetalning från skatteverket?? Så det kanske tjänar ändå att betala skatt hehe

• 1 month later...