Gå till innehåll

''Ditt konto har blivit fryst''


fredrikeliasson

Recommended Posts

Hallå!

Jag reggade mig på Pokerstars för ca två timmar sen och satte in 2000 kronor att spela för. Hann spela i tio minuter innan allt hänger sig och jag får ett meddelande att mitt konto blivit fryst. De säger att jag ska maila till supporten vilket jag gjort, hur lång tid brukar det ta att få svar? Och varför har mitt kotno blivit ''fryst''?

 

Mvh Eliasson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligtvis så vill de ha en verifering av CC kort och adress. Du skall då skicka in bild på godkänt legg + en bild på en räkning (faktura) med din hemma adress på. Ev. på CC kort också.

 

Om man tar kontakt via chatten innan man gör en insättning, så brukar det inte vara några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det löste sig. Anedningen var att jag tydligen hade ett tidigare konto, vilket jag totalglömt haha. Måste dock säga att supporten är riktigt bra på PS.

Måste fråga dig hur det löste sig? Var det ditt nya konto som öppnades igen eller det gamla med inga pengar på?

 

Har samma scenario nu, och efter att ha vunnit min största turneringsvinst är kontot/kontona frysta. Hade stängt mitt förra konto och fick reda på nu av supporten att man inte får starta ett nytt konto ändå (även om jag fryste det för ett par år sedan).

 

(försökte pma men går tydligen inte till dig)

 

/Laagen13

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...