killerwolf Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 ganska soft video, blev ju en del scroll scroll scroll då man inte var så jäkla nyfiken höra på de vanliga "prata om poker inför random svennebananer tugget". Glad att du inte försökte balla out of control så att de bara blev obekvämt sjukt som den där dvärgen Matt "nåntingitaliensktefternamn", hans pilot är såååå sjuk, bl.a minns jag hur han rullade ut ur sängen till datorn och satte sig och fick ett telefonsamtal där han sa nåt i stil med "im just stacking fishes, up $35k already, breakfast? Suuuuuurething swing by!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 ganska soft video, blev ju en del scroll scroll scroll då man inte var så jäkla nyfiken höra på de vanliga "prata om poker inför random svennebananer tugget". Glad att du inte försökte balla out of control så att de bara blev obekvämt sjukt som den där dvärgen Matt "nåntingitaliensktefternamn", hans pilot är såååå sjuk, bl.a minns jag hur han rullade ut ur sängen till datorn och satte sig och fick ett telefonsamtal där han sa nåt i stil med "im just stacking fishes, up $35k already, breakfast? Suuuuuurething swing by!" Vart hittar man denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Vart hittar man denna? 3 och 4 poster uppåt i dbn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Vart hittar man denna? 4 poster upp.. Enjoy Dybban flyttar in - RaMz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 beercreek, tror nog han syftade på matt maffiofasnfianfsoajraojeoIOONI's pilotavsnitt om sig själv som ballerpokerplayer som jag nämnde i min post. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 haha, tänkte hur kan inte spoon-invajten komma men du backdoora in den som vanligt (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 beercreek, tror nog han syftade på matt maffiofasnfianfsoajraojeoIOONI's pilotavsnitt om sig själv som ballerpokerplayer som jag nämnde i min post. my bad, OnT: Vill också ha länk på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 beercreek, tror nog han syftade på matt maffiofasnfianfsoajraojeoIOONI's pilotavsnitt om sig själv som ballerpokerplayer som jag nämnde i min post. det var ju dock manus har jag för mig. edit om vi tänker på samma adz124 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 aaa ja, så var det, adz1234... nog fan var det scriptat alltid, det var alldeles för overkligt. här har du iaf killen, kan säkert googla vidare på honom och dra hem showen. http://www.torontolife.com/daily/informer/from-print-edition-informer/2011/12/09/poker-face/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RutrKung Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Behöver man ens fråga vem Hi/Lo fisken är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 12 Maj , 2012 Rapport Share Postad 12 Maj , 2012 Bästa jag sett, fan vilken go gubbe du är ramz cred till dybban som gjorde ett grymt jobb oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2012 Bästa jag sett, fan vilken go gubbe du är ramz cred till dybban som gjorde ett grymt jobb oxå. Thx man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2012 Behöver man ens fråga vem Hi/Lo fisken är? Våran lilla hemlighet Ruter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 12 Maj , 2012 Rapport Share Postad 12 Maj , 2012 Blev lite svartsjuk när han fick sänginviten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 12 Maj , 2012 Rapport Share Postad 12 Maj , 2012 Blev lite svartsjuk när han fick sänginviten... +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2012 ALERT: Letar lägenhet att hyra i Stockholm under sommaren. Så om någon är sugen på att hyra ut sin lägenhet eller har bra tips på var jag ska leta/har en kompis så är det bara att hojta till. Jag har kikat lite på blocket men känns inte så jättekul.. Edit: löst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 20 Maj , 2012 Rapport Share Postad 20 Maj , 2012 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 25 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2012 Ska förmodligen sälja min lägenhet i Lund mot slutet av sommaren/början av terminen. Är 70kv extremt centralt, vindsvåning med alla nymodigheter du kan tänka dig. As seen on Dybban flyttar in Om någon är intresserad så hojta gärna till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 25 Maj , 2012 Rapport Share Postad 25 Maj , 2012 Ska förmodligen sälja min lägenhet i Lund mot slutet av sommaren/början av terminen. Är 70kv extremt centralt, vindsvåning med alla nymodigheter du kan tänka dig. As seen on Dybban flyttar in Om någon är intresserad så hojta gärna till. Prisklass? Edit: Kan ta det genom PM ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 25 Maj , 2012 Rapport Share Postad 25 Maj , 2012 Ska förmodligen sälja min lägenhet i Lund mot slutet av sommaren/början av terminen. Är 70kv extremt centralt, vindsvåning med alla nymodigheter du kan tänka dig. As seen on Dybban flyttar in Om någon är intresserad så hojta gärna till. Ingår 13k skorna vid snabb affär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 25 Maj , 2012 Rapport Share Postad 25 Maj , 2012 Prisklass? Edit: Kan ta det genom PM ist. nsh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 25 Maj , 2012 Rapport Share Postad 25 Maj , 2012 nsh lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2012 Köpte den för 2.350 för 3 år sen. Men tror det är samma prisklass nu med tanke på bostadsmarknaden. PMa vid intresse. Skorna ingår inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 Kom o köp! http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-lund-centrum-lunds-kommun-brunnsgatan-8-4135908#item-fact-comparison Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 vart ska du flytta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts