Gå till innehåll

Carlsson spelar 1/2 - 2/4 SvS + 10/10 Live!


rasmus165

Recommended Posts

Kunde inte sova så gav mig fan på att hämta igen backet i alla fall, känns dock sådär med över 30h spelade och ett pluss på 200kr :-(

 

Har iaf lärt mig mkt nytt som ja ska dra nytta av framöver, måste dock lära mig att inte låta mitt spel påverkas när det går dåligt. Lätt när man spelar på stejk att börja noja över resultaten osv..

 

vecka1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 132
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kunde inte sova så gav mig fan på att hämta igen backet i alla fall, känns dock sådär med över 30h spelade och ett pluss på 200kr :-(

 

Har iaf lärt mig mkt nytt som ja ska dra nytta av framöver, måste dock lära mig att inte låta mitt spel påverkas när det går dåligt. Lätt när man spelar på stejk att börja noja över resultaten osv..

 

vecka1.jpg

 

Det vänder, bara för att strö lite salt i såren kan jag ju bjuda på min stejks graf dom senaste 7 dagarna då han pressat volym, tänkte när du semihånade han lite i min db och sagt något vid borden (ingen aning om vad, menmen) och när ni spelar samma nivå osv =)

 

http://data.fuskbugg.se/skalman02/726715ab_hahahhaha.png

 

Önskar dig all lycka vid borden och när du vänder detta behöver du inte gula honom =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vänder, bara för att strö lite salt i såren kan jag ju bjuda på min stejks graf dom senaste 7 dagarna då han pressat volym, tänkte när du semihånade han lite i min db och sagt något vid borden (ingen aning om vad, menmen)

 

http://data.fuskbugg.se/skalman02/726715ab_hahahhaha.png

 

Önskar dig all lycka vid borden och när du vänder detta behöver du inte gula honom =)

 

Haha va inte menat som hånande, ett litet skämt bara :-D

Och i chatten har vi nog bara vart trevliga mot varandra hehe vi hånade snarare han som synade tillsammans.

 

Men läskigt grym graf i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår va man o skaffade gymkort och körde ett första pass iaf, kändes att det var dags då man slutade träna 1,5år sedan och har tappat 13kg och samtidigt blivit smalfet haha. Tror det kan va bra för pokern oxå att ha lite rutiner och aktivera sig lite mer :)

 

Blev tyvärr inte en minut poker igår, blev en sen krogrunda oxå så man känner sig sådär idag och målet med 50h för veckan känns nu svårt men ja kör på så får vi se.

 

Ska tvinga mig själv att folda när jag vet ja e slagen i fortsättningen.,

 

GL vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår va man o skaffade gymkort och körde ett första pass iaf, kändes att det var dags då man slutade träna 1,5år sedan och har tappat 13kg och samtidigt blivit smalfet haha. Tror det kan va bra för pokern oxå att ha lite rutiner och aktivera sig lite mer :)

 

Blev tyvärr inte en minut poker igår, blev en sen krogrunda oxå så man känner sig sådär idag och målet med 50h för veckan känns nu svårt men ja kör på så får vi se.

 

Ska tvinga mig själv att folda när jag vet ja e slagen i fortsättningen.,

 

GL vid borden!

 

yoo dude hur är de man får Kr i hem? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid fint att hitta plzkillm3 vid borden!

 

Ni som vet hur han spelar förstår nog mitt spel, vet att ja kommer få grymt betalt om ja träffar :)

 

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB ($47.71)

UTG ($255.58)

MP ($446.95)

Button ($417.32)

Hero (SB) ($606.86)

 

Preflop: Hero is SB with 9club.gif, Kclub.gif

1 fold, MP bets $7, Button calls $7, Hero calls $6, 1 fold

 

Flop: ($23) 6club.gif, Jdiamond.gif, 4club.gif(3 players)

Hero checks, MP bets $17.25, Button calls $17.25, Hero calls $17.25

 

Turn: ($74.75) Qheart.gif(3 players)

Hero checks, MP bets $56.06, 1 fold, Hero calls $56.06

 

River: ($186.87) 10heart.gif(2 players)

Hero checks, MP bets $122, Hero raises $526.55 (All-In), MP calls $244.64 (All-In)

 

Total pot: $920.15

 

Results:

Hero had 9club.gif, Kclub.gif (straight, King high).

MP didn't show

Outcome: Hero won $1065.06

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid fint att hitta plzkillm3 vid borden!

 

Ni som vet hur han spelar förstår nog mitt spel, vet att ja kommer få grymt betalt om ja träffar :)

 

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB ($47.71)

UTG ($255.58)

MP ($446.95)

Button ($417.32)

Hero (SB) ($606.86)

 

Preflop: Hero is SB with 9club.gif, Kclub.gif

1 fold, MP bets $7, Button calls $7, Hero calls $6, 1 fold

 

Flop: ($23) 6club.gif, Jdiamond.gif, 4club.gif(3 players)

Hero checks, MP bets $17.25, Button calls $17.25, Hero calls $17.25

 

Turn: ($74.75) Qheart.gif(3 players)

Hero checks, MP bets $56.06, 1 fold, Hero calls $56.06

 

River: ($186.87) 10heart.gif(2 players)

Hero checks, MP bets $122, Hero raises $526.55 (All-In), MP calls $244.64 (All-In)

 

Total pot: $920.15

 

Results:

Hero had 9club.gif, Kclub.gif (straight, King high).

MP didn't show

Outcome: Hero won $1065.06

 

 

 

Kan du dra en liten snabb beskrivning av Plz? stats osv) har inte så många händer på honom men förstått att han är rätt skum. ses vid borden gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern känns skitbra atm, har slutat donera pengar till de bättre regsen och börjat få cred för mina moves vid borden. :)

 

Hoppas på en grym november månad och om ja springer bra i 2mån framöver så funtas det på att dra till thai eller australien för en liten grind semester.

 

Coaching igen imorrn och sen blire ut o jobba på Wermlands på kvällen!

 

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern känns skitbra atm, har slutat donera pengar till de bättre regsen och börjat få cred för mina moves vid borden. :)

 

Hoppas på en grym november månad och om ja springer bra i 2mån framöver så funtas det på att dra till thai eller australien för en liten grind semester.

 

Coaching igen imorrn och sen blire ut o jobba på Wermlands på kvällen!

 

Peace

 

Vilka reggs tycker du är bland de bättre på nivån? lr mindre bra för den delen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...