skedvi Postad 22 September , 2011 Rapport Postad 22 September , 2011 Ska skriva lite. Just nu jobbar jag så inte så mycket poker. Kör en utmaning på PAF där jag ska spela mig till ett live event utan att sätta in pengar. Så spelat lite frirullar medans jag lirat CG på SVS just nu har jag 2 5.50 biljetter så lång väg att vandra. Citera
skedvi Postad 23 September , 2011 Författare Rapport Postad 23 September , 2011 Cash game spelet har inte gått bra den här veckan. Spelar för dåligt när jag är trött och har spelat för många timmar trött. Blir en spelfri Lördag för imorgon ska man kolla Lidingöloppet. Nått som kan bli irriterad på är dom som spelar snortajt och sen börjar gnälla om dom förlorar en pott. Vissa verkar tro att man spelar bra poker när man bara spelar Phil Helmut top ten. och om man tycker man spelar bra varför då gnälla och skrämma bort dom spelarna som man tycker är dåliga. Citera
skedvi Postad 28 September , 2011 Författare Rapport Postad 28 September , 2011 Rätt lite spel just nu. Blir väl mer nästa vecka när man slutar jobba. Citera
skedvi Postad 2 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Ibland känns det som att cykla i uppförsbacke när man spelar. Man floppar ingenting. Träffade inte ens så man fick chansen att förlora en stor pott. projektet att spela sig till en liveturnering utan att sätta in pengar på PAF går med segt. är ju svårt såklart när man måste vinna många satelliter men en rätt kul grej att göra bredvid medans man grindar. Följt debatterna på aftonbladets superblogg medans man jobbat varit rätt intressant. Är själv lite kluven i monopolfrågan men tycker att man kan börja med att tillåta alla att ordna freezeout turneringar. Citera
skedvi Postad 4 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2011 Idag får man göra några nya satelit försök. Och imorgon blir det årsdebut i isladan i Leksand. Jag tippar på 2-2 och Leksand vinner på straffar. Citera
skedvi Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2011 Äntligen fick man lite medvind. Floppade bra idag. Men när man väl fick färgstege mötte man en shortstack med 40 kr på 2-4 bord:-) Citera
skedvi Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Nu är man nästan jämt upp på den här månaden efter en dålig start. Citera
skedvi Postad 23 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2011 Idag hade jag en railbird när jag spelade. undrar vem det var. Citera
skedvi Postad 27 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Spelade en liveturnering igår på klubben. Allt flöt på bra i början. Fick betalt när jag hade något och fick in några bluffar. Mina 10000 var uppe i 40000 rätt fort. Sen vid finalbordet när man skulle köra över alla. Vart det mest att slaska bort en del. sen hade man riktigt otur ett tag. kom till slut på bubblan. Så hade hellre tagit dom bra korten på slutet. tyckte jag ändå spelade bra. Få se om det blir något spel på nätet idag. Citera
skedvi Postad 1 November , 2011 Författare Rapport Postad 1 November , 2011 Känns som jag åker på mer utdragningar på 24h än någon annanstans. tror inte på riggade sidor.Kanske kan ha att göra med att man ser händerna vid all in(så att man märker det mer) och att det inte är lika djupstackat som på svenskaspel. Imorgon är det andra jobbintervjun denna vecka. Ska försöka att inte spela så mycket på nätet denna vecka och mera live. känner mig lite less på att sitta vid datorn. Citera
skedvi Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Postad 5 November , 2011 Nog för att SM känns som ett varumärke som är urvattnatt. Men ska ändå spela idag på svenska spel. Gillar 5manna turneringar. Tänkte spela hos morsan men krånglar bara med uppkopplingen så åker hem. Fåse om man hinner anmäla sig annars blir det nog antingen dricka öl eller spela live poker. Citera
skedvi Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Postad 5 November , 2011 Vart fiasko kom aldrig in i matchen och åkte ut efter 1 timme. Fast slapp åtminstone bubblan. Får gå ut och ta en öl istället. Citera
skedvi Postad 29 December , 2011 Författare Rapport Postad 29 December , 2011 December har varit en rätt bra månad. Känns som borden på SVS varit bättre en vanligt lite som den gamla goda tiden. Kan det vara så att flera av dom som inte spelar regelbundet loggar in runt jul? Citera
Recommended Posts