fimpenas Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Någon som varit på cc igår? Undrar om CG börjar samtidigt som turrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Någon som varit på cc igår? Undrar om CG börjar samtidigt som turrarna? Det fanns väl nåt bord redan vid 14 tiden om jag inte minns fel men de öppnade fler o fler bord med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Ord!Har också fått byta skor en gång för längesen. Och förra sommaren var jag uppe med en polare som strosade in i hood, mysbrallor & badtofflor(med strumpor) utan problem.. Ärligt med det på sig ska man fan till och med bli nekad på McDonalds... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 JAg tycker det är viktigare att mina medspelare inte stinker svett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 varför har man strumpor till badtofflor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 varför har man strumpor till badtofflor? Bra fråga, tydligen relativt vanligt bland hockeyspelare och byggarbetare. Dock inget jag förstår mig på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 hotell kirrat, så nu är 40k turren spikad =) 100 pers one time? kanske tillomed kan få ihop till ett 200/200 CG en sån här helg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 hotell kirrat, så nu är 40k turren spikad =) 100 pers one time? kanske tillomed kan få ihop till ett 200/200 CG en sån här helg? Det lär d bli.. Kötta på! Ninjaedit: för cashgame... 100pers kommer inte hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 nja inget genidrag o lägga swe open samtidigt som wsope kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 glhf Longple! Hojta i morrn, jag vet inte vem fan du är men det är alltid roligt att träffa forumfolk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 ty! tror valterego känner igen mig sen SM, men jag lär nog säga hej iaf! tror inte många här gör det förutom dem som spelar på svs, är inte riktigt någon pokerforumare men har börjat kika in mer i år sen jag började spela större delen av mina händer på svs =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 ty! tror valterego känner igen mig sen SM Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Main event är igång! Vi har i skrivande stund 26 spelare med en halvtimmes latereg kvar. I spel finns bland annat Anton Wigg, Michael Tureniec, William Thorson, Emil Mattsson, Jesper Höög, Björne Lindberg, Emil Ekwart och Samuel Lindberg. Här finns vår liverapportering! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Skitkul det här! Jag håller ju givetvis på lillebrossan, Mikael Andersson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Poddnas lillebror Mikael Andersson är här och spelar. Hej Poddna! Ni är på hugget ser jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Ni är på hugget ser jag! Alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 kan ni snälla hälsa Emil Ekwart från mig? hälsa han: har du någonsin tänkt på att dina initialer blir EE? som i Ess Ess? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 kan ni snälla hälsa Emil Ekwart från mig? hälsa han: har du någonsin tänkt på att dina initialer blir EE? som i Ess Ess? will do. Kan inte du komma in och hälsa på oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 kan ni snälla hälsa Emil Ekwart från mig? hälsa han: har du någonsin tänkt på att dina initialer blir EE? som i Ess Ess? Mission completed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Jättepott till Mikael AnderssonAnton Wigg synar av Mikael Anderssons bet på cirka 35 000 på river, och visar A5 på brädan A24A2 och hoppas på split på kåken. Mikael visar dock 22 för fyrtal och rakar in den jättelika potten som torde ligga på drygt 100 000. Sjuk hand, gogo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrface Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 mer pics på filip!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 Hade lätt spelat denna turren om den var öppen för finnar också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 Är du i rätt tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 Så, nu kör vi igång igen! Kör igång fler önskemål om foton, intervjuer etc så ska vi se vad vi kan göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 interjuv med longpl1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts