Gå till innehåll

Swedish Open - Officiell diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

  • Svars 107
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Enligt svensk lagstiftning skulle PokerStars inte få uppvisa några loggor alls (vilket må vara hänt, det gällde även i Berlin i våras), men värre är att de enligt gällande regler inte skulle kunna köra några kval alls. Detta gör möjligheten helt utesluten.

 

SS som inte får köra online till cosmo. PS och andra gör givetvis som de vill, men så länge de inte får ha sina loggor så lär de inte vilja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SS som inte får köra online till cosmo. PS och andra gör givetvis som de vill, men så länge de inte får ha sina loggor så lär de inte vilja.

 

Det är klart att de gör som de vill i form av att de kan betala ut motsvarande summa pengar, men allt praktiskt i form av inköp etc måste skötas av cc. De får ju inte en plats i turneringen antar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag tänkte lira onsdagsturren, sist jag kolla imorse var det 11 pers reggade. Till main event var det endast 3 pers reggade. WTF? Känns som helt meningslöst att spela om det är så få som lirar, eller kan man helt enkelt lita på att alla pokerspelare är så lata att de reggar sig 5 min innan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte lira onsdagsturren, sist jag kolla imorse var det 11 pers reggade. Till main event var det endast 3 pers reggade. WTF? Känns som helt meningslöst att spela om det är så få som lirar, eller kan man helt enkelt lita på att alla pokerspelare är så lata att de reggar sig 5 min innan?

 

Tror man kan lita på att det kommer att bli tämligen stor andel som reggar sig samma dag, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte lira onsdagsturren, sist jag kolla imorse var det 11 pers reggade. Till main event var det endast 3 pers reggade. WTF? Känns som helt meningslöst att spela om det är så få som lirar, eller kan man helt enkelt lita på att alla pokerspelare är så lata att de reggar sig 5 min innan?

 

Fint folk och pokerspelare kommer sent. Inte ovanligt att det slutgiltiga fältet är flera gånger större än antalet förhandsregistrerade. :) Det blir nog bra ös, sväng förbi på onsdag och köp in dig till main med när du ändå håller på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...