iremmats Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Det finns inte utrymme för så himla mycket finlir Heads Up. Man spelar sina kort och slänger in en del bluffar här och där, i värsta fall hamnar man all in i ett 35/65-läge och får acceptera det, man vinner ju ändå 35% av gångerna. Citera
eyedol Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 iremmats: 4-tablat det mesta, 8-tablat de 100 senaste ungefär. Dock har 8-tablandet gått minst lika bra. Mestadels $10 SnGs. 497st 1:a - 14% 2:a - 13% 3:a - 16% 4:a - 12% ROI: 25% ITM: 43% ITM from bubble: 78% Timlön (om vi antar jag 8-tablat allt): $34 Du har inte testat SnG Tracker iremmats? http://sng.pokercomment.com/ Har tänkt gå upp till $20, vart där o nosat lite förut. Är det stor skillnad jämfört med $10? Citera
iremmats Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Lite färre extremt knäppa moves på 20$ men inte nån större skillnad. Citera
bzkt Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Märker knappt någon skillnad alls. Är man vinnande på 10+1 så kan man lika gärna spela 20+2, man behöver inte ha så hårda bankrullekrav då. Citera
iremmats Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Lite off topic: jag får inte upp nån ruta om att få HH skickade till mig efter turneringen. Hur får jag tillbaka det? Citera
bzkt Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Lite off topic: jag får inte upp nån ruta om att få HH skickade till mig efter turneringen. Hur får jag tillbaka det? Mera OT: hur får man bort den? Citera
iremmats Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Spelade 4 turneringar nyss... på eurobet... jag fick upp den efter den jag vann.. men inte när åkte ur någon av de andra... Citera
Othello Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Spelade 4 turneringar nyss... på eurobet... jag fick upp den efter den jag vann.. men inte när åkte ur någon av de andra... OT: Damn, det var mer info än jag behövde...Pervert... Citera
ji-_-ge Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Spelade 4 turneringar nyss... på eurobet... jag fick upp den efter den jag vann.. men inte när åkte ur någon av de andra... När jag har 4 bord uppe och ska starta ett 5:e så står det att jag inte kan spela mer än 4st. Är det så på eurobet eller är min dator för dålig? Citera
Recommended Posts