Hossy Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Kul att det är samma personer som månad efter månad skryter då! Matt damon sa det bäst i dokumentären "rounders", att du hittar samma killar på finalbordet i WSOP år efter år. Poker är skill. Saken var att varför det inte finns "någon" som går minus i denna tråden. Är att dom som kanske går upp ena månaden och backar nästa kanske inte tycker det är så intressant att erkänna för sig själva o alla andra att man gått minus ena månaden. Därav så många + resultat. Jag tvivlar inte en sekund på att det är flera som går plus månad efter månad. Sen sitter det inte samma killar på finalbordet på wsop. Pokern har blivit aningen tuffare. Word:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hossy Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Sen är inte rounders någon dokumentär. Det är en FILM för helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 INTE BACK!!!! (alltså plus) (men inte mycket) () Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Väntar på ett saftigt minus så att man kan få skryta i den här tråden nån gång. Det gick inte den här månaden heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Väntar på ett saftigt minus så att man kan få skryta i den här tråden nån gång. Det gick inte den här månaden heller Kan inte mer än att hålla med, går fortfarande och väntar på att få backa rejält så man får kasta upp en fin brag här med att man vågar redovisa ett back, tyvärr händer det ju aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Saken var att varför det inte finns "någon" som går minus i denna tråden. Är att dom som kanske går upp ena månaden och backar nästa kanske inte tycker det är så intressant att erkänna för sig själva o alla andra att man gått minus ena månaden. Därav så många + resultat. Jag tvivlar inte en sekund på att det är flera som går plus månad efter månad. Sen sitter det inte samma killar på finalbordet på wsop. Pokern har blivit aningen tuffare. Word:-D http://pokerforum.nu/forum/resultat/65099-manadsresultat-maj.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Sen är inte rounders någon dokumentär. Det är en FILM för helvete LOL, någon som inte har sett directors cut deluxe edition, scenerna där efter eftertexten spoilar att det är en dokumentär, som utspelar sig som en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 LOL, någon som inte har sett directors cut deluxe edition, scenerna där efter eftertexten spoilar att det är en dokumentär, som utspelar sig som en film. Tänkte just skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Sen är inte rounders någon dokumentär. Det är en FILM för helvete Fel åsikt, fel ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 När vi ändå har en Rounders-diskussion going så kan jag rekommendera den versionen när Hellmuth, Ferguson, Moneymaker och Chan diskuterar filmen samtidigt som den rullar. Finns på påkerbukten, eller fanns iaf för ett par år sedan. Hellmuth förklarar att han skulle komma ifrån coolerhanden i början (A9 vs AA på A9893) och förklarar varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Hellmuth förklarar att han skulle komma ifrån coolerhanden i början (A9 vs AA på A9893) och förklarar varför. Cliffs på förklaringen,, snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Cliffs på förklaringen,, snälla Haha kommer tyvärr inte ihåg, kommer bara ihåg att han säger "I would get away from this, and here's why:...". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 LOL, någon som inte har sett directors cut deluxe edition, scenerna där efter eftertexten spoilar att det är en dokumentär, som utspelar sig som en film. lul, vem fan fattade inte att Rounders var en dokumentär? Den där kak-readen på KGB är ju ett måste om man ska plussa på poker, speciellt i dagens hårda pokerklimat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 lul, vem fan fattade inte att Rounders var en dokumentär? Den där kak-readen på KGB är ju ett måste om man ska plussa på poker, speciellt i dagens hårda pokerklimat. Säg mig OsantVassSpelare; Hur hittar du readsen on the net? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Jag vill också dricka med Trillske, låt oss styra något! (jag vill iof dricka med alla.) Jag vill oxå dricka med trillske. Dock bara av den anledningen att jag, av det jag sett på pf och vid borden, genuint ogillar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Jag vill oxå dricka med trillske. Dock bara av den anledningen att jag, av det jag sett på pf och vid borden, genuint ogillar honom. du och dina djävla fylleslagsmål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanSmb Postad 5 September , 2011 Rapport Share Postad 5 September , 2011 Rekord CG månad tror jag.. +€15,5k entraction nl 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts