Sommar Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Hej! Alla har väl haft sessions när det verkligen inte kommer NÅGONTING... Hade en sån igår. Provat spela på Pacific ett par dar nu och kan ju inte spela på fler bord där. När man får dessa sessions är de bara att lägga ner/byta bord eller härda ut??? Till sist tryter tålamodet och man (läs: jag) börjar övervärder händer som AJus och liknande händer Det bästa kanske är att sluta spela på Pacific? Citera
Bimpi Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Är väl lite att ta i att sluta på pacific bara för en dålig session då du inte träffade något. Citera
Boxman Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Han menar nog att han inte har tålamod att spela bara 1 bord. Citera
busen Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Välkommen till forumet, sommar. Skönt väder va (hahahah riktigt dåligt skämt, jag vet) Som någon annan tipsat om tidigare: Skriv ner alla dina starthänder, som du vanligtvis spelar, på en lapp. Sätt lappen synligt och föllj den nådorlunda slaviskt. Beroende på bordsstämning etc, kan HD naturligtvis ändras. Men just för att Du ska få en sorts ram, och inte tycka att K9s ser ut som en hägring i Sahara... Och om Du inte redan gör det..testa också att spela flera bord samtidigt! Citera
flibben Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 välkommen välkommen :] Spela på en till klient samtidigt om det är segt att bara spela på ett bord Citera
Sommar Postad 28 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2005 Är väl lite att ta i att sluta på pacific bara för en dålig session då du inte träffade något. Tänkte mest på att man inte kan spela på flera bord samtidigt... Tack för det varma välkomnandet! Ska skriva upp mina starthänder och spela på en annan klient också... Citera
Bimpi Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Är väl lite att ta i att sluta på pacific bara för en dålig session då du inte träffade något. Tänkte mest på att man inte kan spela på flera bord samtidigt... Hehe, jaha oj ursäkta. Man har blivit så insnöad på det här med poker så man tar för givet att alla spelar på flera olika klienter. Men då säger jag som de andra då, börja på någon fler sida och kör där samtidigt Citera
Sommar Postad 28 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2005 Brukar inte spela på pacific, är van att spela vid flera bord men inte med flera klienter... Citera
busen Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Brukar inte spela på pacific, är van att spela vid flera bord men inte med flera klienter... Byt klient? Citera
Largo-Sama Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Det är nackdelen med pacific, bara ett bord i taget. annars så är det den fiskigaste siten, iaf enligt min erfarenhet. När du bara får dåliga kort så är det inte mycket att göra åt saken än att folda. Påminn dig att det är den genomsnittliga timmlönen eller bb/100händer som räknas. Det kommer att komma sessioner då du inte får någonting och sessioner där du får oerhört bra kort men förlorar ändå på grund av sjuka utdragningar, men sånt är livet. Kom ihåg att du bara får dåliga kort är ingen ursäkt för att börja spela sämre starthänder, och sjuka utdragningar är ingen ursäkt för att folda oftare. Det kommer bara att öka dina förluster i längden. Citera
Sommar Postad 29 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2005 Hehe, hade en bra session igår kväll så förhoppningsvis är jag ur min bad strike nu... Citera
RayIV Postad 29 Juni , 2005 Rapport Postad 29 Juni , 2005 Jag kör ofta ett bord på pacific plus några till på en annan klient (ex. 24h, party) och det fungerar hur bra som helst. Pacific är helt enkelt för fiskigt för att inte spela på. Citera
Recommended Posts