Shahin86 Postad 30 Augusti , 2018 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2018 Vem är Team Rosengren? Det hade rett ut en massa (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 30 Augusti , 2018 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2018 Det var tydligen Bruce, så det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2018 Rapport Share Postad 2 September , 2018 Då har alla betalt, glöm ej joina Survivorn ni som ej joinat, och välj ett lag https://football.fantasysports.yahoo.com/survival/register/joinprivategroup?gid=2826&password=poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 4 September , 2018 Rapport Share Postad 4 September , 2018 Oj vilken kass draft. Alla mina spelare är up for grabs, om jag får vettiga bud. Njoku mot nån rb kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 18 September , 2018 Rapport Share Postad 18 September , 2018 114.9 - 114.7 med TD 18 sek kvar, marginaler är överskattade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 18 September , 2018 Rapport Share Postad 18 September , 2018 14 timmar sedan, säger schoolbook : 114.9 - 114.7 med TD 18 sek kvar, marginaler är överskattade ? Förresten tror jag vi glömt snacka prisfördelning? 8k, 4k, 1k och 1k till mest gjorda poäng i grundserien? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 18 September , 2018 Rapport Share Postad 18 September , 2018 44 minuter sedan, säger Steel : Förresten tror jag vi glömt snacka prisfördelning? 8k, 4k, 1k och 1k till mest gjorda poäng i grundserien? Ojdå, samma fördelning som förra säsongen känns logiskt isf imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 19 September , 2018 Rapport Share Postad 19 September , 2018 Den 2016-08-28 kl 16:01, säger Shahin86 : Priser, samma som vanligt? Survivor: Vinnaren tar allt Fantasy: Mest poäng grundserien 1k 1a: 8k 2a: 4k 3a: 1k Priserna för två år sedan när vi senast var 14 så samma bör väl gälla nu eftersom inget sagts. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 September , 2018 Rapport Share Postad 19 September , 2018 Ser man på, skönt att några är vakna. Vi kör på ovanstående ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 3 November , 2018 Rapport Share Postad 3 November , 2018 (redigerade) Funderar lite på den här senaste traden. Kändes spontant rätt obalanserad. Beckham mot desean jackson och jack doyle. Visst, sett till första halvan av säsongen är det inte så mycket som skiljer beckham och desean åt. Men försöker man se någotsånär neutralt på förväntningarna för resten av säsongen känns det typ som en WR1 mot en WR3 och en medioker TE. Och Bosse, som får DeSean och Doyle i traden har redan en skaplig TE i Gronk. Sen om jag har förstått saken rätt så är båda de involverade ägarna polare? Eller åtminstånde så är en Hogges polare, och den andra Hogges före detta co-owner? Har inte röstat än, men kändes som denna traden förtjänar en diskussion i alla fall. Vad tycker övriga? Redigerad 3 November , 2018 av Steel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 4 November , 2018 Rapport Share Postad 4 November , 2018 För full transparens, ja de känner varandra. Jag har ingen koll på hur de tänkt, men ber dem skriva här och förklara tanken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 4 November , 2018 Rapport Share Postad 4 November , 2018 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 4 November , 2018 Rapport Share Postad 4 November , 2018 Här är deras konversation rörande traden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 5 November , 2018 Rapport Share Postad 5 November , 2018 Nu när OBJs byeweek är passerad är det en ännu mer fantastisk trade för "the dude", och "team bosse" saknar i praktiken slutspelschans. Det är ju ingen större aktivitet här i tråden så antagligen går den igenom, men jag lägger mitt veto i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 5 November , 2018 Rapport Share Postad 5 November , 2018 48 minuter sedan, säger Steel : Nu när OBJs byeweek är passerad är det en ännu mer fantastisk trade för "the dude", och "team bosse" saknar i praktiken slutspelschans. Det är ju ingen större aktivitet här i tråden så antagligen går den igenom, men jag lägger mitt veto i alla fall. Jag håller med dig Steel i att denna är lite för ojämn. Jag har lagt mitt veto oxå. Hade den varit tidigare i säsongen hade den varit ok dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 5 November , 2018 Rapport Share Postad 5 November , 2018 Hade traden varit förra veckan tycker jag den var okej. Med argumenten vi fick ta del av ovan. Men nu är bye-veckan körd och då instämmer jag i de som lagt veto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 5 November , 2018 Rapport Share Postad 5 November , 2018 Jag är ute efter en top 10 rb, kan tänka mig släppa vem som helst som är rimlig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 November , 2018 Rapport Share Postad 6 November , 2018 Jag glömde rösta men lät den stå just pga skillnaden i deras placeringar, är båda lagen 5-4 4-5 eller liknande så känner jag att man får acceptera att vissa värderar annorlunda, men nu kändes den lite "orättvis". Känns som systemet funkar dock så det är ju positivt. Andra trejden som vetoats någonsin i den här ligan, inte så farligt med lite diskussion när något ser ojämnt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 November , 2018 Rapport Share Postad 12 November , 2018 Då vann "My remarkable Pick" Survivorn efter 10 veckor! Svårt för mig att koppla ihop det med ett riktigt namn dock, så den skyldiga får gärna träda fram (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 13 November , 2018 Rapport Share Postad 13 November , 2018 Min f.d. Co-Owner. PMar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 27 November , 2018 Rapport Share Postad 27 November , 2018 Jäklar va jämnt det är. Mycket oklart inför sista grundspelsomgången. Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 December , 2018 Rapport Share Postad 2 December , 2018 Tänkte på samma sak, sjukt många som kämpar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 December , 2018 Rapport Share Postad 2 December , 2018 Ja, och en särskild eloge till Steel som ligger bra till för slutspel trots $68 som visade sig bortkastade i draften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 December , 2018 Rapport Share Postad 3 December , 2018 Det här ser inte så snyggt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 3 December , 2018 Rapport Share Postad 3 December , 2018 Den 2018-12-02 kl 07:46, säger schoolbook : Ja, och en särskild eloge till Steel som ligger bra till för slutspel trots $68 som visade sig bortkastade i draften. Hehe Bell ja. Skön snubbe ändå som tar ett sabbatsår istället för å casha in $14,5M för 5 månaders jobb Den såg man inte komma....^^ Men ärligt talat var det ingen katastrof för mig eftersom jag handcuffade med Conner, som vart typ 80% av en Bell. Mest irriterande att tvingats ha Bell på rostern nästan hela säsongen. 3 timmar sedan, säger hogge75 : Det här ser inte så snyggt ut. Njäe... Men mina killar la ett ägg så det verkar inte spela nån roll. Om jag tänker rätt är det Zach Ertz som avgör om du eller jag kniper en slutspelsplats? 13,1+poäng så blir det jag.... (Med reservation för vissa andra skrälliga scenarion) Grattis till er som är klara för slutspel! Det va på fitthåret Ken Grattis Shahin som fixade mest poäng, men the Dude kom nästan ikapp på slutet, får trösta sig med en bye-week! Och förståss grattis Gould Rush, redan klar grundserie-champ innan omgången! Har cruisat genom serien med ett lagom ekonomiskt poängplockande. Varför förta sig liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts