Shahin86 Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2014 Vad tror ni räcker för slutspel? Jag tänker spontant att 8-5 är säkert vidare och 7-6 kan räcka med tur? 7-6 så behöver man nog en bra "målskillnad" (gjorda poäng är tiebreaker). Kan bli fler lag på 7-6 misstänker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2014 Mm, som jag trodde då... låter rimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 11 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2014 Ok, så ni säger att 3-10 ser mörkt ut för att gå vidare alltså, ja det fatta man ju. #Fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 12 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2014 Jobbig intressekonflikt när ens survivorlag ligger under och kvitterar genom en spelare motståndaren i fantasyomgången har. Edit: SKönt att tie tydligen räcker iaf. Dubbeledit: tydligen inte, grön text men rött kryss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 13 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2014 Highjackar tråden med att säga att jag är med nästa år! Blev helt frälst förra söndagen av att vara på plats och se min första NFL match någonsin när Giants hemmaslog Falcons med 30-20 inför typ 80k åskådare på Metlife Stadium. Satan vad kul NFL (och givetvis tail gating) var ... nu ska jag bli NFL geek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 13 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2014 Highjackar tråden med att säga att jag är med nästa år! Blev helt frälst förra söndagen av att vara på plats och se min första NFL match någonsin när Giants hemmaslog Falcons med 30-20 inför typ 80k åskådare på Metlife Stadium. Satan vad kul NFL (och givetvis tail gating) var ... nu ska jag bli NFL geek Kul! Vi kan va minst 16 iaf, det va vi första året, så 2 till finns det plats för även om alla vill va med igen. Och så får jag anledning att säga att jag ska va på på plats och se just Giants få stryk av återuppståndna Cowboys på söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2014 Just nu är jag mest bitter över att ha tradat till mig Cruz i en nettoförlustchanstrade två veckor sedan, bara för att få se honom gå sönder för resten av säsongen i natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 13 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2014 Highjackar tråden med att säga att jag är med nästa år! Blev helt frälst förra söndagen av att vara på plats och se min första NFL match någonsin när Giants hemmaslog Falcons med 30-20 inför typ 80k åskådare på Metlife Stadium. Satan vad kul NFL (och givetvis tail gating) var ... nu ska jag bli NFL geek Kul att höra! Måste varit en grym upplevelse! Välkommen till "NFL-familjen"! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 13 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2014 Kul! Vi kan va minst 16 iaf, det va vi första året, så 2 till finns det plats för även om alla vill va med igen. Och så får jag anledning att säga att jag ska va på på plats och se just Giants få stryk av återuppståndna Cowboys på söndag Avis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 14 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2014 Just nu är jag mest bitter över att ha tradat till mig Cruz i en nettoförlustchanstrade två veckor sedan, bara för att få se honom gå sönder för resten av säsongen i natt. Jag var nära att säga nej till den dealen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2014 Tja, hade du gjort det hade jag gått 0-3 istf 2-1 de senaste tre matcherna, så jag kan väl inte klaga alltför högljutt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 14 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2014 spännande med toppmöte mot Hogge nu då vi är enda obesegrade lagen hittills. Ken har nog bästa laget av alla just nu dock! och vafan håller J. randle på med egentligen =) snor kallingar och deo i en affär efter matchen lolololol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2014 spännande med toppmöte mot Hogge nu då vi är enda obesegrade lagen hittills. Ken har nog bästa laget av alla just nu dock! och vafan håller J. randle på med egentligen =) snor kallingar och deo i en affär efter matchen lolololol. Får man vara ego och säga att man själv har bästa laget just nu? Kenta är en mycket bra tvåa Nu när alla är friska och krya kan man börja plocka poäng ordentligt! Hoppas min dåliga start inte kostar en slutspelsplats bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 14 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2014 spännande med toppmöte mot Hogge nu då vi är enda obesegrade lagen hittills. Ken har nog bästa laget av alla just nu dock! och vafan håller J. randle på med egentligen =) snor kallingar och deo i en affär efter matchen lolololol. Nja, det blir nog inte så spännande... Tuffa matchups och BYE på Shady och du verka ha ganska softa matchups... Men men, det ska spelas också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 15 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2014 Även med objektiva ögon så tycker jag att mitt lag ser bäst ut. Enda laget som gjort 700 poäng, Endast Team Hogge och Gamblob 49ers som gjort över 600 poäng. Snittar 116,7 poäng och har bra backup på alla positioner. Hade sett ännu bättre ut om inte Gamblob 49ers bjudit över mig på allt och alla i draften. Som till exempel Andrew Luck och DeMarco Murray. @Bergh Ditt lag ser väl alltid bäst ut för dig så länge du har Brady och Gronk i laget? Men, som sagt, det ska spelas om det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 15 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2014 Även med objektiva ögon så tycker jag att mitt lag ser bäst ut. Enda laget som gjort 700 poäng, Endast Team Hogge och Gamblob 49ers som gjort över 600 poäng. Snittar 116,7 poäng och har bra backup på alla positioner. Hade sett ännu bättre ut om inte Gamblob 49ers bjudit över mig på allt och alla i draften. Som till exempel Andrew Luck och DeMarco Murray. @Bergh Ditt lag ser väl alltid bäst ut för dig så länge du har Brady och Gronk i laget? Men, som sagt, det ska spelas om det också. Haha nej men nu när jag har tre riktigt bra starting rbs, d thomas, brady och gronk, bra försvar och hyfsade receivers i övrigt, så känns det som att det skulle kunna gå vägen! Att du har bättre djup och receivers är det väl inget snack lm dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2014 Ni får sluta ge skambud på min ädelsten Josh Gordon. Inte för inte som jag har suttit på honom hela säsongen och döpt laget efter honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2014 Ni får sluta ge skambud på min ädelsten Josh Gordon. Inte för inte som jag har suttit på honom hela säsongen och döpt laget efter honom. Är fortf inte helt klart om han får spela i år och även om han får, hur ringrostig han kommer vara (och att han inte hamnar i mer trubbel med all fritid han har nu för den delen). Med din svaghet @ TE tänkte jag att det var värt en chansning (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2014 Stabil start. Precis vad jag behövde mot gamle gamblob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 20 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2014 börjar bli riktigt trött på de här knappa förlusterna... fyra av fem förluster med 7p eller mindre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 20 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2014 börjar bli riktigt trött på de här knappa förlusterna... fyra av fem förluster med 7p eller mindre.. Nu ska du inte vara sån, du fick bra jävla hjälp av Thomas. Annars hade det varit bra mkt större siffror.. Förövrigt jävligt skönt att spräcka 0:an! FINALLY!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 21 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 @TGrinder Gratulerar @alla Affären är öppen! Jag har en löjlig bredd på mitt lag och söker lite mer spets. Titta runt i skyltfönstren och säg vad ni när intresserade av, eller kom med ett förslag direkt. Jag letar speciellt efter uppgradering på QB-sloten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 21 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 @TGrinder @alla Jag letar speciellt efter uppgradering på QB-sloten. Tannehill? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 21 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Tror jag i princip kan ge upp säsongen nu. Chansade på att behålla Moreno och byta till mig Cruz, nu är båda skadade för resten av året. Oh well, next time. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Tror jag i princip kan ge upp säsongen nu. Chansade på att behålla Moreno och byta till mig Cruz, nu är båda skadade för resten av året. Oh well, next time. Thats the spirit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts