schoolbook Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Å andra sidan tjänar man ju i sig på att komma långt fram i grundserien, de två första får bye i kvartsfinalen. 1k till den som kommer etta kan vara ett lagom eget spänningsmoment. Synpunkter som sagt välkomna! Glöm ej heller gå med i http://football.fantasysports.yahoo.com/survival/group/10642/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Jag ser det som att jag donerar de 1k till trean, så valfri utbetalningsstruktur är okej med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Skolbokens förslag duger gott och väl. Är degen inne btw? Så jag vet att allt är under kontroll sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Viktigt att definiera grundserievinnaren också. Är det bäst Win-loss record, eller bara rakt av den som gjort mest poäng under säsongen. Jag är ett fan av mest gjorda poäng. Då kan man hamna på vilken placering som helst och få tillbaks sitt inköp fast man haft otur under säsongen. Har ingen större åsikt om 1 eller 2k för den platsen, båda låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Bra poäng (pun intended). Håller med Shahin, mest gjorda. Som ovan väntar vi på Leppo och berghet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 nån som orkar posta liganamn och lösen till mig? hittar inte i tråden edit: så gnu att jag var med redan! Bara så jag får lite klarhet i hur det ligger till denna gång: Verkar inte som att alla möter varandra en gång, man möter ett lag två gånger och ett lag inte alls? Vilka går vidare till slutspel, är det de sex bästa lagen oavsett vilken grupp man spelar i eller de tre bästa från varje eller hur ser det ut? Hur ser slutspelet ut? Två bästa lagen har en bye första veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Priset för grundserien skall tilldelas högst antal poäng för att förhindra anledningar till läggmatcher på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 betalt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 nån som orkar posta liganamn och lösen till mig? hittar inte i tråden edit: så gnu att jag var med redan! Bara så jag får lite klarhet i hur det ligger till denna gång: Verkar inte som att alla möter varandra en gång, man möter ett lag två gånger och ett lag inte alls? Vilka går vidare till slutspel, är det de sex bästa lagen oavsett vilken grupp man spelar i eller de tre bästa från varje eller hur ser det ut? Hur ser slutspelet ut? Två bästa lagen har en bye första veckan? Två serier om sju grupper. Verkar stämma som du säger, åtminstone för mitt lag. Divisionsvinnare + fyra bästa övriga till slutspel. Två bästa får bye. Pengarna inne från Leppo så endast dina saknas på mitt konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Priset för grundserien skall tilldelas högst antal poäng för att förhindra anledningar till läggmatcher på slutet. Det här håller jag inte med om alls. Det handlar om att vinna matcher. Sedan tycker jag absolut att 1k är max till grundserievinnaren. Hade helst inte sett något pris alls då jag inte tycker att det tillför någonting. Man vill ju ha #1 seed hur som helst. Men jag vikar mig självklart för det majoriteten vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Schoolbooks förslag är bra. Gillar 1K till den som tar mest poäng i grundserien. Det är inte miljoner som ska fördelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Det här håller jag inte med om alls. Det handlar om att vinna matcher. Sedan tycker jag absolut att 1k är max till grundserievinnaren. Hade helst inte sett något pris alls då jag inte tycker att det tillför någonting. Man vill ju ha #1 seed hur som helst. Men jag vikar mig självklart för det majoriteten vill. Tycker inte heller det är jättekul med 1k till grundserievinnaren, som du säger: man får ändå #1 seed då. Tycker vi antingen ska fördela allt till topp 3 eller kanske köra något roligt som typ Högsta poäng en enskild vecka under säsongen får 1000kr eller likande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kricke_a Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Tjenare, Ute sent som vanligt, men måste bara kolla men jag antar att ni har fyllt alla platser? //Kricke_A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 jag gillar schoolbooks förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Blir aldrig bra med för många kockar, vi kör på skolbokens prisfördelning. @ kricke, lite för sent ute som du säger tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 3 September , 2014 Rapport Share Postad 3 September , 2014 Bra då spikar vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 3 September , 2014 Rapport Share Postad 3 September , 2014 Förresten borde vi inte köra med en flexposition (som är standard) istället för RB/WR? Skillnaden är att det går att spela en extra TE som Flex om man vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 3 September , 2014 Rapport Share Postad 3 September , 2014 Lite sent att ändra positioner nu, till nästa år är jag helt med på det. All deg säkrad och vi är 14 deltagare. GL ikväll alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 September , 2014 Rapport Share Postad 3 September , 2014 Förresten borde vi inte köra med en flexposition (som är standard) istället för RB/WR? Skillnaden är att det går att spela en extra TE som Flex om man vill det. Jag är flexibel i frågan höhöhöhö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 3 September , 2014 Rapport Share Postad 3 September , 2014 Lite sent att ändra positioner nu, till nästa år är jag helt med på det. All deg säkrad och vi är 14 deltagare. GL ikväll alla! Jo det har du rätt i. Tog för givet att det var ett misstag bara som gjorde att vi har satt RB/WR istället för Flex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 3 September , 2014 Rapport Share Postad 3 September , 2014 Dags för ett avslappnande bad och lite draftplanering innan man ger sig iväg till jobbet och berättar för kollegorna att man blir "sit out" i några timmar pga av draft Får köpa några munkar och kaffe så går det nog hem. Målsättningen med årets NFL: Sluta före Mr Lennaárd (Alla har vi mål här i livet) Stort lycka till i draften till er alla, och får jag Johnny Manziel för $44 tror ni? :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 3 September , 2014 Rapport Share Postad 3 September , 2014 Byte? Jag köpte lite för dyra godbitar och vill bredda mitt lag. Söker RB´s och WR´s. Kom med förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 4 September , 2014 Rapport Share Postad 4 September , 2014 Vill inte vara kinkig, men måste vi verkligen ha 2st Team Lynch i ligan? Byte? Jag köpte lite för dyra godbitar och vill bredda mitt lag. Söker RB´s och WR´s. Kom med förslag. Jag är sugen på WR, kom du med förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 4 September , 2014 Rapport Share Postad 4 September , 2014 Vill inte vara kinkig, men måste vi verkligen ha 2st Team Lynch i ligan? Hade jag missat TGrinder var ju först så @jaroiten: Var snäll och byt namn. Mailar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 4 September , 2014 Rapport Share Postad 4 September , 2014 Redan lite action i ligan ser jag. En Trade där det bör ingått pengar under bordet såg jag också Ska bli intressant att se inatt då det kör igång, tyvärr har jag själv inga aktiva inatt. Lycka till allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts