Haslo Postad 19 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2011 ni två sista som fått invites men inte joinat får gärna göra det. Har ni inte fått nån så säg till så skickar jag igen. Edit: syftar på kissekatt och tgrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2011 funderade på en sak, någon som vet om det är möjligt att använda nfl game pass på flera datorer samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Så, 6 dagar kvar till draften. Har kört ett par mock draft och är laddad. Hur blir det med bettingen på draften? Jag är med upp till typ $100. Vem samlar pengar till survival? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Satan vad tiden går snabbt, var en månad kvar nyss ju. Är randomizad draftpicks man får om inte infon gick ut innan, så man får sitt draftnummer en timma innan start. Kommer göra om divisionerna då också efter draftvalen, jag känner att det här är mest rättvist men kan ta feedback. Draftpick; 1-5-9-13 samma division 2-6-10-14 samma division 3-7-11-15 samma division 4-8-12-16 samma division OBZ: Lag 14 o 16 har inte bytt namn? Är dom lagen tillsatta Haslo? Känner ingen annan sig manad o ta hand om pengainsamlingen kan jag göra det, skriv i tråden igen bara att ni vill vara med så skickar jag PM med bankuppgifter. 500kr eller 1000? Blev vi mer än 4 pers i Survival-ligan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Bra, har ju dina uppgifter redan. 500 kr får räcka för min del, känner att mitt EV nog inte är strålande här;-) Bara 4 pers i survivalligan än så länge i alla fall. Ingen mer som vill vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 29 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Satan vad tiden går snabbt, var en månad kvar nyss ju. Är randomizad draftpicks man får om inte infon gick ut innan, så man får sitt draftnummer en timma innan start. Kommer göra om divisionerna då också efter draftvalen, jag känner att det här är mest rättvist men kan ta feedback. Draftpick; 1-5-9-13 samma division 2-6-10-14 samma division 3-7-11-15 samma division 4-8-12-16 samma division OBZ: Lag 14 o 16 har inte bytt namn? Är dom lagen tillsatta Haslo? Känner ingen annan sig manad o ta hand om pengainsamlingen kan jag göra det, skriv i tråden igen bara att ni vill vara med så skickar jag PM med bankuppgifter. 500kr eller 1000? Blev vi mer än 4 pers i Survival-ligan? blir utmärkt det där med divisionerna. Jag har skickat ut invites till dom men för typ 2 veckor sen. Skrev även en påminnelse här ovanför. Men eftersom dom är så sega så äre fritt fram för två andra att joina. Så två platser först till kvarn just nu säger vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 håller med om shahins uppdelning av divisioner! jag är på på allt mellan 500 och 1000kr insats, majoriteten får väl avgöra. det blir endast betting på vem som står som slutgiltig vinnare? vad kör vi för insats i survival? 200kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Aha, hade missat att draftordningen var slumpad. Var inställd på att drafta som elva i första. Då blir det att fundera lite mer angående de första rundorna. Är gärna med på en femhundring. Känner mig ganska fiskig i det här sällskapet. Vid första anblick håller jag med om att divisionerna ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Ja fan va snabbt tiden går, inte förberedd alls. Tur man har slappt jobb så d finns tid! 500 kör vi då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissekatt Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 Oops, sorry Haslo, glömde att jag inte tagit itu med signupen, fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 håller med om shahins uppdelning av divisioner! jag är på på allt mellan 500 och 1000kr insats, majoriteten får väl avgöra. det blir endast betting på vem som står som slutgiltig vinnare? vad kör vi för insats i survival? 200kr? 500 kr för draftligan+ 200 kr för survival ok för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 funderade på en sak, någon som vet om det är möjligt att använda nfl game pass på flera datorer samtidigt? Man blir utloggad efter 4-5 min om man är inne på 2 samtidigt. Så det går att kolla men då måste man logga in via hemsidan o starta om klienten stup i kvarten. Fy fan för Mark Sanchez btw.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 Skickat betalningsinfo till; Berghet D Haslo Schoolbook Steel Shahin86 6 personer som är med på en femhundring än så länge alltså, har för mig att vi var fler förut, Kroon, Ramz? Draften börjar om ett par dagar så yalla yalla (= Editz; Ni som är med i Survival skickar 200 extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2011 skickar över 700kr nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 1 September , 2011 Rapport Share Postad 1 September , 2011 Jag bangar. Är redan med i en liga, det får räcka. Kollat alla försäsongsmatcher btw, har så jävla bra koll asså Säg inte till nån men Dwayne Bowe, Brandon Marshall, Vincent Jackson... Ganska viktigt att se om dom löser kontraktet med Chris Johnson innan draften, iofs antar att man plockar honom topp3 ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 1 September , 2011 Rapport Share Postad 1 September , 2011 Jag bangar. Är redan med i en liga, det får räcka. Kollat alla försäsongsmatcher btw, har så jävla bra koll asså Säg inte till nån men Dwayne Bowe, Brandon Marshall, Vincent Jackson... Ganska viktigt att se om dom löser kontraktet med Chris Johnson innan draften, iofs antar att man plockar honom topp3 ändå. ah vilken besvikelse! såg fram emot revanch efter förra årets playoffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Oväntat att det var Dwayne Bowe på första platsen på NFL.com över dom snyggaste playsen från igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Ni verkar ju ha koll på det här. Finns det något NFL lag i LA? Ska åka dit och tänkte kunde vara kul att se olika sporter. Är det iofs ens säsong i Oktober? Ska se Ducks lira hockey så om det finns något mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2011 Ni verkar ju ha koll på det här. Finns det något NFL lag i LA? Ska åka dit och tänkte kunde vara kul att se olika sporter. Är det iofs ens säsong i Oktober? Ska se Ducks lira hockey så om det finns något mer... Finns inget just nu. Men dom ska bygga en ny arena där så om några år kan du åka dit igen och se nfl i LA Närmaste lag är Oakland Raiders Edit: Finns säkert nåt collegelag du kan kolla på. typ lika mycket publik och bättre stämning än på NFLmatcher ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Jag är med på betting också. Skickade ett PM till Shahin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Ni verkar ju ha koll på det här. Finns det något NFL lag i LA? Ska åka dit och tänkte kunde vara kul att se olika sporter. Är det iofs ens säsong i Oktober? Ska se Ducks lira hockey så om det finns något mer... Du kan ju dra till San Diego och kolla på Chargers. Säsongen börjar ju nu så kommer va i full gång i oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Du kan ju dra till San Diego och kolla på Chargers. Säsongen börjar ju nu så kommer va i full gång i oktober. Ahh tack för tipset och ska kolla upp det där med Collage:) Är verkligen noob då det gäller AM Fotboll. Bara sett det fantastiska laget Carlstad Crusaders:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Jag är med på betting också. Skickade ett PM till Shahin. Svarat på PMet. Degen måste ju vara inne senast söndag så det är ganska bråttom (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samuel. Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Kan också vara med på en femhundring Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Om någon glömt, draft vid 21 i kväll. Ett tips är att logga in på sidan och prova en mock draft före om ni inte gjort det så att ni är med på hur det fungerar från början och framförallt att draftrummet fungerar på erat system. Se till att vara i där i god tid för de första valen är de viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts