Haslo Postad 23 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2011 fan vilket byte jag gjorde. Tebow äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 23 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2011 hmm Burres gör självklart 3 TD när jag sparkar honom från startplats till waivers strax innan match. vilken mardrömsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 23 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2011 Tiiiiiiiim Teeeeebooooooooooooooooooooow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 23 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2011 Oj, blockbuster! Tycker ännu sämre om den här traden än haslos "chipdump" eftersom känslan är att båda lagen blir klart bättre. Steel springer bra på marknaden den här veckan. Inte bara på marknaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Nästan så man ska lämna walk over denna vecka =))De få vettiga lirarna jag har har bye denna vecka. Lätt seger till Berghet ! (vilket han behöver) hahaha /Gamblob 49ers kan man lugnt säga att jag behöver! skulle gärna tagit en seger förra veckan också när matchen slutade 84-84. känner att jag är på g nu dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Inte bara på marknaden... D e min tur nu, vinden har vänt! Tiiiiiiiim Teeeeebooooooooooooooooooooow Oavsett vad man tycker om honom, ingen kan göra en match mellan 2 miserabla lag intressant som mr Tebow. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 Lol, sjuk måndagsmatch. Storfavoriterna Baltimore har totalt 16 yards offense i första halvlek, skaffar sin första 1st down 10 minuter in i 3e quartern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 Skönt att ta trofén för minsta vinstmarginal för tredje gången. Här i Sickla ägnar vi oss inte åt "running up the scores" utan måttar in segrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Oavsett vad man tycker om honom, ingen kan göra en match mellan 2 miserabla lag intressant som mr Tebow. Planking har fått en utmanare: http://tebowing.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Planking har fått en utmanare: http://tebowing.com/ haha underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 29 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 Planking har fått en utmanare: http://tebowing.com/ grym sida! kunde inte sluta bläddra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Ojdå, de börjar visst en timme tidigare idag. Tuff match idag, har 5 killar som jag normalt sett skulle startat borta pga skador och bye-weeks. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 ser tufft ut för baltimore just nu, kanske två till som ryker i survivor då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Gah, bytte till Baltimore från Tennesse med typ 30 min till matchstart, inget genidrag där inte /= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 nu ligger saints illa till också. ska jag ta hem segern idag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 ser tufft ut för baltimore just nu, kanske två till som ryker i survivor då Och jag har saints! Håller inte du på dom, vad sysslar de med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Och jag har saints! Håller inte du på dom, vad sysslar de med? idag är jag St Louis och Arizona fan saints känns rätt körda nu, baltimore blir spännande! edit: nu rasar arizona ihop. två penatlies som ger baltimore en 1st down me dnågra yards till mål istället för 4th down och båda blir TD. en interception i egen red zone också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 wawawiwah, det var nära (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 spännande match mellan mig och schoolmasters! jag ligger på 85p med alla spelare klara, school har 64p med två spelare kvar ikväll och ett projected på just 85p. blir sjukt tight! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Japp, får hoppas att Bowe kan motsvara de högt ställda förväntningarna och Chiefs defense överträffa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Japp, får hoppas att Bowe kan motsvara de högt ställda förväntningarna och Chiefs defense överträffa dem. Inte det, nej. Flest poäng av alla men bara fyra segrar av åtta. Strålande tajming... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 Trevligt att göra något rätt som omväxling. Bytte Green-Ellis mot McGahee på sena rapporter. Nu skall det till en rejäl kanonmatch av Jason Avant för att stoppa mig i den här matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 riktigt spänande börjar det bli nu! kommer bli tuff kamp om de 3-4 sista slutspelsplatserna. Många nyckelmatcher mellan lagen som har 4-5 segrar som blir avgörande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 9 November , 2011 Rapport Share Postad 9 November , 2011 Jaha veckans matcher börjar redan på torsdag denna vecka! Vi är några lag som har 4-5 i resultatraden och nu möts två av dem omg 10. Det är mina Gamblob 49ers som tar sig an Solna Steelers. Känns som Solna är favoriter men vi ska ge dem en match iaf! Tynnered mot Team bergh blir viktig också ser jag då de har 3-6 och 4-4-1 i resultatraden. Kom igen nu Brady! ryck upp dig och gör lite poäng nu då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts