berghet Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 vilka lagnamn har de som är med och bettar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 vilka lagnamn har de som är med och bettar? Bra fråga. Fyll på med lagnamn plz! Berghet - Team Bergh D - Sickla Scissors Schoolbook - Stockholm Schoolmasters Steel - Solna Steelers Shahin86 - Samuel - Team Samuel Hakflem - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Bra fråga. Fyll på med lagnamn plz! Berghet - Team Bergh D - Sickla Scissors Schoolbook - Stockholm Schoolmasters Steel - Solna Steelers Shahin86 - Samuel - Team Samuel Hakflem - ah grymt! Berghet - Team Bergh D - Sickla Scissors Schoolbook - Stockholm Schoolmasters Steel - Solna Steelers Shahin86 - Team Haj Samuel - Team Samuel Hakflem - Teg Skavens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 hur blev det med playoffs nu förresten? vinnaren i varje grupp + de fyra bästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 hur blev det med playoffs nu förresten?vinnaren i varje grupp + de fyra bästa? Jag vet inte, kollade på Projected playoff brackets i 30 sek o insåg att jag är för trött för o hitta logiskt sätt hur dom gjorde, är inte "målskillnad" iaf, men kom fram till att alla divisioners tvåor inte var vidare till slutspel så jag drar slutsatsen att det är vinnaren i varje grupp+4bästa men kan inte lova nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2011 sm-final nu på tv10. Synd att man inte fick ha dessa spelare i sitt fantasylag. Oerhört hög klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 25 September , 2011 Rapport Share Postad 25 September , 2011 Gogogo! Viktig match mot Samuel idag. Samma division, båda är 1-1 och båda är med i bettingpoolen. Bara en spelare i första matcherna, Daniel Thomas i Dolphins. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 25 September , 2011 Rapport Share Postad 25 September , 2011 Får se om jag kan komma igen efter 0-2. TD för Owen Daniels var ju en bra start. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 25 September , 2011 Rapport Share Postad 25 September , 2011 hur ska man kunna ha fantasylag i detta när dom mörkar skador så det blir en surprise när spelaren man har inte är med... säg till när vi kör baseball istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2011 hur ska man kunna ha fantasylag i detta när dom mörkar skador så det blir en surprise när spelaren man har inte är med... säg till när vi kör baseball istället haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 25 September , 2011 Rapport Share Postad 25 September , 2011 Blir vi nåra som torskar i survivorn idag? Jag å hakflem har tennessee, berghet har carolina. Båda ligger under. Edit: Vi klarade oss^^ Övriga har chargers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2011 alltså fan va jag älskar NFL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 25 September , 2011 Rapport Share Postad 25 September , 2011 alltså fan va jag älskar NFL. Givetvis! Nån särskild anledning just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 25 September , 2011 Rapport Share Postad 25 September , 2011 Givetvis! Nån särskild anledning just nu? antagligen för att det är en sån jävla noobsport och att fantasyligorna är ett rent lotteri Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2011 Givetvis! Nån särskild anledning just nu? nja. Buffalo som vänder 0-21 underläge. Brady kastar 4 int. Lions vänder 0-20. Det är så oförutsägbart. Hoppas Falcons vinner nu bara. antagligen för att det är en sån jävla noobsport och att fantasyligorna är ett rent lotteri haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 25 September , 2011 Rapport Share Postad 25 September , 2011 antagligen för att det är en sån jävla noobsport och att fantasyligorna är ett rent lotteri Precis! Går dåligt för mig också, måste va pga lotterifaktorn. Tacka vet jag fantasy-brännboll, det riktiga skicklighetsspelet där ingen noob kan vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2011 kan nån med gamepass kolla om ljudet är efter på falcons matchen. För mig är det och det är sjukt jävla irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 25 September , 2011 Rapport Share Postad 25 September , 2011 kan nån med gamepass kolla om ljudet är efter på falcons matchen. För mig är det och det är sjukt jävla irriterande... Verkar synkat hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2011 Verkar synkat hos mig. hehe oväntat att jag ska få out of sync på BARA den. Den enda matchen jag egentligen bryr mig nåt om. FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 Någon som kan förklara vad som händer med min och Samuels trade? Send Ryan Fitzpatrick, Buf QB from Bench to SamuelReceive Nate Burleson, Det WR from Samuel to Bench Receive Austin Collie, Ind WR from Samuel to Bench Conditionally drop John Kuhn, GB RB to Waivers Proposed by Team Samuel (Samuel Akerstrom), Sep 22, 7:05 AM ET Accepted by Stockholm Schoolmasters, Sep 23, 12:58 PM ET Move will process at approximately Sep 25, 12:58 PM ET, or when all involved players unlock. Borde den inte skett eftersom tidsgränsen passerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 tror det sker efter att kvällens match är spelad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 någon som vill ha Mike Tolbert mot en BRA RB/WR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Sorry Berghet har inget att tradea till dig. Annars tror jag visst att Tolbert kan ta tillbaka firstaplatsen som RB hos Chargers! Jag erbjuder alla Eli Manning (QB). Trött på att se honom på min bänk som andra-reserv. Tradear honom mot typ vilken runningback som helst som kan göra 5-6 poäng i snitt eller en WR som kan snitta 7-8p. Gör inget om din spelare är skadad just nu heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 30 September , 2011 Rapport Share Postad 30 September , 2011 ah grymt! Berghet - Team Bergh D - Sickla Scissors Schoolbook - Stockholm Schoolmasters Steel - Solna Steelers Shahin86 - Team Haj Samuel - Team Samuel Hakflem - Teg Skavens Intressant, 6 av 7 har fler förluster än vinster så långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 30 September , 2011 Rapport Share Postad 30 September , 2011 Intressant, 6 av 7 har fler förluster än vinster så långt. och jag har bara fröluster och skadade spelare och samlat minst poäng av alla, känner mig rätt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts