Steel Postad 18 September , 2011 Rapport Share Postad 18 September , 2011 Jaha, så satte man ett fint bottenrekord, 41 i en omgång. Nån som tror sig kunna slå d? Ändå skön avlutning på kvällen med Cowboys grymma comeback. Lika mycket som jag hatade romo efter idiotmisstagen mot jets, lika mycket älskar jag honom idag. Med brutet revben står han ändå där och får tackling efter tackling men levererar bollen likförbannat. Gonatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 19 September , 2011 Rapport Share Postad 19 September , 2011 jahapp bara kasta in handduken då. gg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 19 September , 2011 Rapport Share Postad 19 September , 2011 eddie royal sträckte precis ljumsken. Betyder att vi kan få se Tim Tebow inne som WR idag WOWOWOWOW NU e han inne som WR Den vindsnabbe! jahapp bara kasta in handduken då. gg. Nu är getingboet i södra ett faktum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Byter Arian Foster som var rankad som nummer ett bland RBs inför säsongen mot två BRA WR/RB. Jag har för många skador i laget och måste få in ett par bra spelare nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Byter Arian Foster som var rankad som nummer ett bland RBs inför säsongen mot två BRA WR/RB. Jag har för många skador i laget och måste få in ett par bra spelare nu.. Sluta med dina skambud! Jag byter inte McCoy ELLER Forte mot några av dina spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Sluta med dina skambud! Jag byter inte McCoy ELLER Forte mot några av dina spelare. Äsch man måste ju försöka :9 Foster är ligans bästa RB när han är frisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2011 Äsch man måste ju försöka :9Foster är ligans bästa RB när han är frisk. ge mig ett förslag då. Så ska vi se om jag acceptar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Någon som behöver en bra QB? Har Grossman och Henne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2011 Någon som behöver en bra QB? Har Grossman och Henne ja då behöver väl du det? :D:D:D funderar btw på ditt förslag, återkommer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 ja då behöver väl du det? :D:D:D funderar btw på ditt förslag, återkommer senare haha har ju också Matt Ryan som numera får starta för mig gör så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 21 September , 2011 Rapport Share Postad 21 September , 2011 Vem är Teg Skavens? Är sugen på sproles, intresserad av ett byte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 21 September , 2011 Rapport Share Postad 21 September , 2011 Vem är Teg Skavens?Är sugen på sproles, intresserad av ett byte? Det är jag. Vad kan du locka med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 21 September , 2011 Rapport Share Postad 21 September , 2011 Det är jag. Vad kan du locka med? Du får kolla igenom mitt lag, Team Bergh och se vad du hittar sen kan du ju komma med ett bud via pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 21 September , 2011 Rapport Share Postad 21 September , 2011 Vill tradea till mig en bra RB mot någon av mina QB:s jag inte använder. Så ni kan få Eli Manning eller Cam Newton mot en sjysst running back. Såg att iaf tre lag lär behöva förbättra QB denna vecka! har skickat några tradeförslag men kom gärna med egna oxå om ni vill antingen här eller i spelet. /Gamblob 49ers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Som ovan, men det gäller Ryan Fitzpatrick och både RB/WR är välkommet. Skicka gärna förslag. /Stockholm Schoolmasters Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 22 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2011 hörru Dayfly det är väl du som äger malta? Vad ska du ha för antingen CJ. Spiller eller Delon Carter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 hörru Dayfly det är väl du som äger malta? Vad ska du ha för antingen CJ. Spiller eller Delon Carter? håller väl främst utkik efter qbs nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 håller väl främst utkik efter qbs nu. Chad Henne eller Rex Grossman kanske är utav intresse? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 22 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2011 håller väl främst utkik efter qbs nu. ok, delone mot valfri av mina qbs då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 ok, delone mot valfri av mina qbs då? ta och suggesta sanchez så ska jag fundera på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 kul att man har sju skadade spelare i laget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Dayfly! Jag har några förslag: Du kan få antingen C Newton eller E Manning för en av dina tre start RB:s eller D Jackson. Jag kan oxå tänka mig två av dina reserver mot en av mina QB:s. alla WR och RB på din bänk är tänkbara. Måste dock vara minst en RB i bytet. /49ers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Dayfly! Jag har några förslag: Du kan få antingen C Newton eller E Manning för en av dina tre start RB:s eller D Jackson. Jag kan oxå tänka mig två av dina reserver mot en av mina QB:s. alla WR och RB på din bänk är tänkbara. Måste dock vara minst en RB i bytet. /49ers gillar newton men vi är tyvärr samma division så en win-win-trade för oss båda blir också lose-lose Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 hehe ja gambla lite nu då =) jag har bara haft tur hittills, lär hamna sist i vår tuffa grupp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Team Samuel, Förstår att du tackade nej till min trade mot din RB. Klokt! Vad tror du om din bänknötare WR Meachem då? Har skickat ett förslag till dig. Inte kan du väl spela med Orton som enda QB =)) !? /Niners Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts