berghet Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 Så lätt blir du inte av med oss Leder grudgematchen mot Berghet med 8 poäng. Jag har Dez Bryant och kickern janikowski kvar. Han har Träskallen och Åttisju^^ Hoppas på att det är miles austin som sitter på revis island ikväll. Dags å slagga nu, Cowboys-matchen ser jag till frukost. fck, du fick 13 poäng på Dez och det gjorde ju i princip matchen klar.. måste ta igen 19p med mina två patriots mot din kicker. om vi säger att din kicker gör 6p, så måste jag iaf få minst 2TD och bra yards av mina gubbar. inte omöjligt men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 Så förbannat jävla typisk ROMO. Spelar klockrent i 50 minuter. Sen ett par dundermisstag a'la IQfiskmås som kostar dom matchen fck, du fick 13 poäng på Dez och det gjorde ju i princip matchen klar.. måste ta igen 19p med mina två patriots mot din kicker. om vi säger att din kicker gör 6p, så måste jag iaf få minst 2TD och bra yards av mina gubbar. inte omöjligt men.. Fördel mig men verkligen inte klart. Som D sa, Steve Smith 29 poäng, han har väl vart på dekis ett tag nu och så plötsligt detta och med en rookie quarterback. Dina killar har Brady bakom sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 Brady, ja, får hoppas på att han har en dålig dag, annars ser det illa ut för mig Nya tag, de goda nyheterna är att jag är först i waiverlistan den här veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 WTF, Steve Smith halar in 29 pinnar och är omgångens bästa poängplockare! Vart kom den ifrån? Gah, hade ju vunnit annars nu när motståndarlagets stjärnor underpresterade men det är klart Smith ska göra karriärens match då mot mig. Nåja 3 gubbar kvar så det finns en teoretisk chans. Jaså det är du som möter Sten. Kista-pokerns 2 giganter! Har Smith i min andra liga, sjukt nära att bänka honom, phu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 Det räcker med 25 pinnar av THE LAW i natt och med Chad Henne bakom centern, ett par nydiagnosticerade mentalsjukdomar och några knivstick från frugan som uppladdning så kan det mycket väl gå vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 nån som vet vad som händer om två lag skulle få lika mycket poäng i en match? edit: pratar om två fantasylag alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 13 September , 2011 Rapport Share Postad 13 September , 2011 Tidig måstematch nästa runda mot Skolboken. Pisk där och förloraren är två matcher efter divisionsledaren. nån som vet vad som händer om två lag skulle få lika mycket poäng i en match? edit: pratar om två fantasylag alltså Jag tror poängen räknas med decimaler även fast det inte visas så det ska mycket till om något lag inte ska få mer än det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 13 September , 2011 Rapport Share Postad 13 September , 2011 Tidig måstematch nästa runda mot Skolboken. Pisk där och förloraren är två matcher efter divisionsledaren. OK, blir fokus nu. Val av waivers med så mycket eftertanke jag kan åstadkomma ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 13 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2011 vem vill ha marshawn lynch, julio jones och antonio brown för en bra första rb?` Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 13 September , 2011 Rapport Share Postad 13 September , 2011 Någon som har en BRA WR eller RB som de vill bli av med? Har dessa spelare att byta mot: Marques Colston (WR) Chad Ochocinco (WR) Chester Taylor (RB) Danny Woodhead (RB) Todd Heap (TE) Chad Henne (QB) Rex Grossman (QB). (Har inte Rex ännu men är först på waiver listan och kommer plocka upp honom då) Säg vad ni har för spelare och vilka du är intresserad av! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 13 September , 2011 Rapport Share Postad 13 September , 2011 Någon som har en BRA WR som de vill bli av med? Har dessa spelare att byta mot: Hines Ward (WR) Marques Colston (WR) Chad Ochocinco (WR) Chester Taylor (RB) Danny Woodhead (RB) Todd Heap (TE) Chad Henne (QB) Rex Grossman (QB). (Har inte Rex ännu men är först på waiver listan och kommer plocka upp honom då) Säg vad ni har för spelare och vilka du är intresserad av! Även intresserad av en bra starting RB så om ni har någon där också så säg till! Och där fick du ett tradeförslag accepterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 13 September , 2011 Rapport Share Postad 13 September , 2011 Och där fick du ett tradeförslag accepterat. ah grymt! nu ser det lite bättre ut med bye weeks för mig iaf Fortfarande intresserad av RB och WR om någon har förslag! Har dessa spelare att byta mot: Marques Colston (WR) Chad Ochocinco (WR) Chester Taylor (RB) Danny Woodhead (RB) Todd Heap (TE) Chad Henne (QB) Rex Grossman (QB). (Har inte Rex ännu men är först på waiver listan och kommer plocka upp honom då) Säg vad ni har för spelare och vilka du är intresserad av! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 14 September , 2011 Rapport Share Postad 14 September , 2011 Strålande blev det väl inte men har lyckats bli favorit med 1 poäng nästa omgång i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 ... Fast inte nu längre. Nå, variansen kan väl gå min väg en gång i livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 15 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2011 2 eller 3 av dessa mot en RB, kom med förslag om ni är sugna...Skamförslag undanbedes. Marshawn Lynch RB Julio Jones WR Mark Sanchez, NYJ QB Jason Snelling RB Harry Douglas, Atl WR Antonio Brown, Pit WR Eddie Royal, Den 8 WR Visanthe Shiancoe, TE Jabar Gaffney, WR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 15 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2011 woho, jag fick en trofé. Vem vare som skapa, säg vem det fucking var.. Starta en som utdelas varje vecka till den som har spelaren i sitt lag som får mest poäng. Skapa en som utdelas varje vecka till det laget med lägst poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 16 September , 2011 Rapport Share Postad 16 September , 2011 har rustat upp lite i laget inför nästa runda, nu känns det bäätre hade ju en del felval senast om man säger så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 17 September , 2011 Rapport Share Postad 17 September , 2011 Vafan, att spöa berghet med 25 pinnar räknas inte som nån större merit tydligen! Profeterna har mig som 20 poängs underdog denna veckan... Och det är om Dez Bryant kan komma över sin mensvärk och spela. 7 av mina killar spelar klockan 19, och alla i olika matcher! Får bli redzone för de tidiga matcherna. (Kanal på gamepass som hoppar mellan alla matcherna, visar alla highlights typ) Var skeptisk till den förut, men den e riktigt trevlig att kolla på faktiskt. Perfekt när man har lite intresse i många olika matcher, och bäst av allt, ingen reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 18 September , 2011 Rapport Share Postad 18 September , 2011 japp red zone var bättre än jag trodde oxå. jag är lite underdog mot Malta Knights superlag men kanske kanske kan man överraska lite. Brady lär väl sköta sig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 18 September , 2011 Rapport Share Postad 18 September , 2011 börjar bra för min QB grossman... får bra drives med bra yards och slutar med interception två spel i rad......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 18 September , 2011 Rapport Share Postad 18 September , 2011 börjar bra för min QB grossman... får bra drives med bra yards och slutar med interception två spel i rad......... Hehe slängde in sexy rexy i mitt andra lag, istället för sanchez. Lär man få sota för^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 18 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2011 vilket jävla pack till lag man har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 18 September , 2011 Rapport Share Postad 18 September , 2011 Total misär Måste plocka 40 poäng med antonio gates och Ogletreee... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 18 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2011 eddie royal sträckte precis ljumsken. Betyder att vi kan få se Tim Tebow inne som WR idag WOWOWOWOW NU e han inne som WR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 18 September , 2011 Rapport Share Postad 18 September , 2011 eddie royal sträckte precis ljumsken. Betyder att vi kan få se Tim Tebow inne som WR idag WOWOWOWOW NU e han inne som WR ÄNTLIGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts