berghet Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 arian foster kmr inte spela idag bergh. jepp, såg det! blir in med hines ward istället då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Då kör vi då! Mest fokus på Steelers-ravens och falcons-bears här. I sann pokeranda slänger jag väl in ett mindre uppriktigt LYCKA TILL också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 atlanta - chicago är en rätt viktig match för mig. hittar ingen stream nån som har tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Bra där matty-ice, fortsätt kasta till mina björnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Bra där matty-ice, fortsätt kasta till mina björnar! jasså det är dig man är uppe emot.. riktigt jobbig int där . edit: en fumble också..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 jasså det är dig man är uppe emot.. riktigt jobbig int där .edit: en fumble också..... Blek insats av våra grabbar än så länge. Min bänk presterar bra dock! RIP Colts... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 ryan har 2 poäng i HT... kom igen nu för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Ray Rice! RIP Colts... RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Ray Rice! Möcke bra. E ju inte vilket defense som helst de möter heller... What in the world, Varför lägger matt ryan bollen på marken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 fan steel nu drar du... fumble av ryan som ni tar till TD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2011 å herregud vad falcons spelar dåligt. Större mental kollaps än mot packers i slutspelet förra året. Jag är illamående. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 får bli en chansning på Mark Sanchez framför Big Ben. Snälla låt den gå in. LOL Blir svårt för sanchez att prestera sämre^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Jaha, Freeman skadad i första matchen. Det här var ju kul... Edit: Han är visst tillbaka, men det går ju inte så bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Jaha, Freeman skadad i första matchen. Det här var ju kul... Bra läkkött dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2011 LOLBlir svårt för sanchez att prestera sämre^^ haha ja..det va ett bra byte av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Vafan, har ju chargers i survivor-ligan. Skärpning nu! Edit: Tolbert... 44-44 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Både Arizona o SD ser farliga ut som ni har i Survivorn, minst en får fan ta o torska tycker jag... Bara jag som va pro med Houston (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 gooooo TOLBERT! han lyfter mitt lag totalt just nu med 3TD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 gooooo TOLBERT! han lyfter mitt lag totalt just nu med 3TD Menvaihelvete. Han e bygd som snooki, hur svårt ska d va å tackla??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Menvaihelvete. Han e bygd som snooki, hur svårt ska d va å tackla??? så skadar han sig!! klarar inte en skada till, fyra nyckelspelare ute isf..... och jag valde ju inte rätt d/st eller kicker precis.. edit: 8p att ta igen imorgon då.. blir svårt men hoppas mina patriots kan köra över miami ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Både Arizona o SD ser farliga ut som ni har i Survivorn, minst en får fan ta o torska tycker jag... Bara jag som va pro med Houston (= Så lätt blir du inte av med oss Leder grudgematchen mot Berghet med 8 poäng. Jag har Dez Bryant och kickern janikowski kvar. Han har Träskallen och Åttifem^^ Hoppas på att det är miles austin som sitter på revis island ikväll. Dags å slagga nu, Cowboys-matchen ser jag till frukost. Edit: Mena 85 såklart, inte 87. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 gamblobs bänk är imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 rötkukar ni är på survivorn (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 WTF, Steve Smith halar in 29 pinnar och är omgångens bästa poängplockare! Vart kom den ifrån? Gah, hade ju vunnit annars nu när motståndarlagets stjärnor underpresterade men det är klart Smith ska göra karriärens match då mot mig. Nåja 3 gubbar kvar så det finns en teoretisk chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 12 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2011 yes. Skönt att inleda med en etta i vinstkolumnen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts