Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jets tankar. Har dumpat alla veteraner och kommer testa sina två framtidshopp på QB-positionen och låta den i särklass bästa Colt McCoy sitta på bänken, och han är inte ens bra. 1-15.

Eagles kan verkligen vara riktigt bra i år, men det kräver att Wentz tar ett steg framåt.

Postad

@Hogge

Det behövdes inte.

@alla

Jag skrev fel. Det är Josh McCown som lirar för Jets. Men de är lika usla och de kommer båda bli bänkade för att Jets siktar på 1-15 och någon av de riktigt talangfulla QB:na som kommer i nästa års draft.

Postad

Slår ett slag på hoppets trumma för mina Giants, även om Eagles kan bli farliga, dock tror jag att dom flår sig förbi Dallas, och hoppas på en Div seger såklart. 12-4, 11-5 om det går kallt. 

Postad

Giants tror jag får problem. Cowboys och Eagles, och faktiskt Redskins bättre. Eli Manning börjar bli gammal, och tveksamt om JPP kommer att kämpa nu när han fått betalt.

@Hogge

Välkommen till sajten. Du fick 100 W-coins. Nu får du inte utnyttja mina rekar och bjuda upp mina gubbar.

• Like 1
  • 1 month later...
Postad

Bara en månad kvar till säsongen startar, någon som vet med sig att dom inte är intresserade av en ny säsong så man kan börja kika efter ersättare isf?

Vi kör intresselista, alla som var med förra året har obv förtur...

1. Shahin

Postad
1 minut sedan, säger Shahin86 :

Bara en månad kvar till säsongen startar, någon som vet med sig att dom inte är intresserade av en ny säsong så man kan börja kika efter ersättare isf?

Vi kör intresselista, alla som var med förra året har obv förtur...

1. Shahin

1. Shahin

2. Steel

• Like 1
Postad

Fan va nice, nästan alla är tbx från förra året. Jag fixar en sån här doodle i dagarna så vi kan styra draftdatum, absolut absolut senast 20 augusti måste vi ha draftdatum fixat, helst tidigare. Jag kommer inte riktigt ihåg vad som folk ville ändra regelmässigt, men fanns det förslag och idéer så är ju nu tidpunkten att framföra dessa. (=

Postad (redigerade)
57 minuter sedan, säger hogge75 :

0.5 PPR tror jag kompromissen blev (om det är möjligt)

Så var det!

Vi testar det i år sen ser vi vad vi tycker om det, lät ju helt klart som en vettig kompromiss om vissa föredrog standard och vissa föredrog PPR.
Ändrade det redan nu i inställningarna. 

(Edit; som svar på frågan så är det mao möjligt :P )

Redigerad av Shahin86