Kramas Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Hej, Vi ber givetvis om ursäkt för det inträffade. Tyvärr kunde inte Viktor Blom delta i turneringen. PokerStars kommer att hålla en turnerings av liknande slag i framtiden då vi kan bekräfta att Blom kan delta. När denna ersättningsturnering kommer hållas kommer alla deltagare i dagens turneringen att kontaktas och informeras. Vi ber givetvis om ursäkt för besväret och det inträffade. Mer info följer så fort vi har detaljer. Mvh, Karl PokerStars Support ...informaeras och naturligtvis få fri anmälningsavgift till skillnad från de övriga som anmäler sig... Citera
bridge Postad 15 Augusti , 2011 Rapport Postad 15 Augusti , 2011 ...informaeras och naturligtvis få dubbel anmälningsavgift till skillnad från de övriga som anmäler sig... FYP Citera
berKKa Postad 15 Augusti , 2011 Rapport Postad 15 Augusti , 2011 Hej, Vi ber givetvis om ursäkt för det inträffade. Tyvärr kunde inte Viktor Blom delta i turneringen. PokerStars kommer att hålla en turnerings av liknande slag i framtiden då vi kan bekräfta att Blom kan delta. När denna ersättningsturnering kommer hållas kommer alla deltagare i dagens turneringen att kontaktas och informeras. Vi ber givetvis om ursäkt för besväret och det inträffade. Mer info följer så fort vi har detaljer. Mvh, Karl PokerStars Support nice one.... Citera
Svenz00r Postad 15 Augusti , 2011 Rapport Postad 15 Augusti , 2011 så händer det något nytt här eller? Citera
Svenz00r Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Asså jag blev invitad till den nya Viktor Blom turren efter att ha deltagit i den förra men när jag torska (alla pengar på både pokerstars och kontot) så avanmälde jag mig tillfälligt från den nya Viktor Blom turren för att få lite extra cash som jag hade tänkt satsa i ngt cashgame (förlorade dem också). Men nu har jag lyckats skrapa ihop 1,5$ i en frirulle (lol) och hade tänkt anmäla mig igen dock så funkar inte lösenordet längre. går detta o fixa eller? reserverar mig för dålig text är sjukt trött Citera
berKKa Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Asså jag blev invitad till den nya Viktor Blom turren efter att ha deltagit i den förra men när jag torska (alla pengar på både pokerstars och kontot) så avanmälde jag mig tillfälligt från den nya Viktor Blom turren för att få lite extra cash som jag hade tänkt satsa i ngt cashgame (förlorade dem också). Men nu har jag lyckats skrapa ihop 1,5$ i en frirulle (lol) och hade tänkt anmäla mig igen dock så funkar inte lösenordet längre. går detta o fixa eller? reserverar mig för dålig text är sjukt trött öhhh super lol Citera
spOOn Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Admin....Hej, jeg spillede i den første ( no Blom), nu ser jeg at man skal inviteres til denne extra-tourn. 8 sept. 1.10$... Hvor finder jeg PW ? .. kan se 250+ registrerede spillere. Jeg har ikke modtaget e-mail.. Kan du sende PM til mig ? Venlig hilsen spoon Citera
Recommended Posts