gestalten Postad 7 Augusti , 2011 Rapport Postad 7 Augusti , 2011 För att pusha mig själv att pumpa in mer volym i mitt spelande har jag valt att, under en vecka, försöka tjäna 1000 USD! Utmaningen gäller mellan 8 - 15 augusti och stakesen är för nuvarande NL30 på Ongame. Kommer att skriva inlägg här efter varje session och försöka analysera mitt spel samt uppdatera min utveckling. Nu kör vi! /Gestalten Citera
JohnH Postad 8 Augusti , 2011 Rapport Postad 8 Augusti , 2011 Var ju säker på att du skulle backa 1k när jag läste rubriken. Lite missnöjd faktiskt.. =) Citera
gestalten Postad 8 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2011 Exxe: Tack! JohnH: Haha, ledsen för rubriken Har för övrigt ett RB-deal på 50% som jag räknar in i utmaningen. /Gestalten Citera
Penils Postad 8 Augusti , 2011 Rapport Postad 8 Augusti , 2011 Annars heter det USD 1000 och inte 1000 USD. Citera
henjon Postad 8 Augusti , 2011 Rapport Postad 8 Augusti , 2011 GL, men låter ruskigt svårt på 1 v på NL30. Hur många K händer tänkte du dig att trycka in? Citera
gestalten Postad 8 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2011 henjon: Tack! Tanken är få motivering att utvecklas och ta längre grindsessioner än vanligt. Ska försöka pumpa så mycket som möjligt. Har inget mål i siffror. angelsea: Vad nickar du? Dagens två sessioner började bra respektive dåligt. Skrapade snabbt ihop två inköp för att sedan få in det med KK mot AA (pre) och några mindre potter som tryckte ner mig till -+ noll igen. Ska posta en graf samt några händer efter sessionen ikväll. Jag tänkte börja följa avsnitt på DeucesCracked för att utvecka handanalys och spelet generellt. Någon som kan rekommendera något? Citera
Recommended Posts