Hejjzan Postad 7 Augusti , 2011 Rapport Postad 7 Augusti , 2011 55% rb eller svenska spel? Spelar plo10. vad tycker ni att jag borde göra? Citera
Hejjzan Postad 8 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2011 Båda har inte så stor rulle så jag kan dela på 2 sidor tyvärr. Citera
Slasktratt Postad 8 Augusti , 2011 Rapport Postad 8 Augusti , 2011 har inte så stor rulle så jag kan dela på 2 sidor tyvärr. Du behöver väl inte in med hela rullen på siten? Annars börja med rb-sajten och deppa på svs när du har lite större rulle. Citera
Hejjzan Postad 8 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2011 Du behöver väl inte in med hela rullen på siten? Annars börja med rb-sajten och deppa på svs när du har lite större rulle. Aa sant. Blev rb sajten istället. back 10 bi första dagen Citera
Hejjzan Postad 8 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2011 Oj... så mycket? standard tyvärr. Det är plo Citera
Jinti91 Postad 8 Augusti , 2011 Rapport Postad 8 Augusti , 2011 RB-mässigt är de väll +EV med 55%, men har fått intrycket av att det inte finns många klienter/nätverk med så mkt PLO-action som svs. På entraction gick det i princip inte att spela PLO pga noll trafik. Hoppas du lyckas få igen dina 10BI snart man! Citera
Slasktratt Postad 9 Augusti , 2011 Rapport Postad 9 Augusti , 2011 RB-mässigt är de väll +EV med 55%, men har fått intrycket av att det inte finns många klienter/nätverk med så mkt PLO-action som svs.På entraction gick det i princip inte att spela PLO pga noll trafik. Hoppas du lyckas få igen dina 10BI snart man! Just pga detta är det bra att ha cash på flera ställen. NLT-action finns alltid men PLO kan det vara lite skralt med. Svs brukar dock ha action så det räcker och blir över på de lägre nivåerna. Citera
Mikael1337 Postad 10 Augusti , 2011 Rapport Postad 10 Augusti , 2011 Ska du kör RB site så satsa på bättre än 55% är ett gott tips Gamesen lär dock vara fiskigare på SVS. Citera
Hejjzan Postad 12 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2011 tack för tipsen. Några andra tips på om man kan få tag på bättre än 55%rb nånstans? Citera
Hejjzan Postad 12 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2011 RB-mässigt är de väll +EV med 55%, men har fått intrycket av att det inte finns många klienter/nätverk med så mkt PLO-action som svs.På entraction gick det i princip inte att spela PLO pga noll trafik. Hoppas du lyckas få igen dina 10BI snart man! spelade på entraction innan. Finns typ 10-15 bord plo 10 uppe på dagarna. Citera
moderkakaa Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Postad 19 Oktober , 2011 55% är något jag skulle rekommendera, kör du på rätt skinn på entraction och haver bra historia med dig så vet jag sidor som erbjudit folk 60% . Dock är det inga sidor jag spelar för längre. Citera
Recommended Posts