Mysmacke Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Är det bara jag som inte kunde se poker.se torsdagsturnering i lobbys? Tog bort alla filter och kunder ändå inte se den. Sökte på den och fortfarande nada. Citera
Mohican Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Det händer ju oftare än sällan att det är svårt att hitta en medlemsturnering, oavsett vilken site det är. Men denna gången var ju tournament ID# i tråden, och på Stars kan man klicka på Request>>>Find a tournament>>> Tournament ID#>>>Register>>>Spela>>>Klonka>>>Skratta på väg till banken. Själv behöver jag inte skratta alls, eftersom jag bara gjorde rätt i dom fem första stegen. Fick mej dock ett återhållsamt litet skratt när jag sen hoppade in på SvS micro cash några minuter. Degen åkte in när jag hade två röda ess, fi hade dom svarta...det kom 4 ruter på bordet. Citera
sulla Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Jag tycker det är helt rätt att det ska krävas basala läs och skrivkunskaper för att vara med i sponsrade turrar. Citera
Mysmacke Postad 5 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2011 Var hittade du turnerings id? jag kollade då och jag kollade precis och kunde inte se nåt! Söka på namnet på turren funkade inte. Jag hittade turnering under privat. Regga mig bara för att vara sekunden för sent. Citera
Crappy Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Postad 5 Augusti , 2011 Hoho Inlägg nr 2 http://pokerforum.nu/forum/medlemsturneringar/65571-4-8-och-7-8-dubbla-medlemsturneringar-pa-pokerstars-med-10-000-kr-extra.html#post1632592 Mao inlägg nr2 i tråden om turneringen. Citera
Recommended Posts