Gå till innehåll

Fantasy Premier League-liga


Recommended Posts

Vilken jäkla avslutning på Premier League, nåt av det galnaste jag sett inom fotbollen. Trodde aldrig City skulle greja det vid 90 min.

 

Fantasyligan vart dock inte lika jämn och spännande. Vi får väl posta ligans resultat när bonuspoängen trillat in men mitt stolta lag Griselvan köttade sönder motståndet. PM:ar kontonr till Shahin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort grattis till kryddan! Du var ju löjligt överlägsen.

 

Gratulerar även mig själv till andraplatsen (om inget sensationellt inträffar med bonuspoängen). Skönt att inte bubbla i en fantasy till. Med tanke på att man varit avhängd från förstaplatsen i flera månader och kampen bakom var stenhård så känns det som en seger. Glömde klantig som jag är göra mitt sista byte och var riktigt orolig att det skulle stå mig dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ju kriga upp sig till en okej tredjeplats iaf där på slutet. Tänk om man kunde sprungit lite bättre där i mitten.. Grattis kryddo till segern osv.

 

Grattis!

 

Stort grattis till kryddan! Du var ju löjligt överlägsen.

 

Tack ni, har haft rätt bra flyt genom hela ligan. Sen mot slutet körde jag en del fegstrategi och tog in spelare som de jagande hade osv. Även om jag knappt hänger på pf då jag renoverar hus hela tiden så kör jag gärna nästa säsong om fler är på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 Griselvan 2,262

2 D-Team 2,188

3 Träben FC 2,176

4 Hajarna 2,022

5 UpTheVilla 1,947

6 TALENTE FC 1,898

7 Kästerbüse IF 1,847

8 schoolmasters 1,817

9 Asspudden 1,793

10 KuhmonKiva 1,576

 

Bjuder på slutscoren också innan bonuspoängen kommit men tror inga placeringar ändras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Ja såg det woho. Då kör vi preliminära anmälningar för säsongen 2012/2013 då. 1000kr insats som sist, är någon sugen på mer eller mindre är det bara o hojta till. Tror vi blir minst 10 iaf.

 

Jag är med, Griselvan har ju en titel att försvara. Fan, kan inte nån bara snabbspola över OS och "sommaren", jag vill se Rory Delap kasta långa inkast mot Readings straffområde på ett blåsigt Brittania Stadium.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Deltagare Fantasy Premier League 2012/2013

Insats: 1000 kr

 

1. Shahin86

2. el_kryddo

3. schoolbook

4. Tele

5. Salvatore

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

 

-----

 

Vi kör en lista, klistra in listan och skriv dit ert nick för att anmäla er. Sen får Shahin gå ut med betalningsinfo i god tid, å först när man pyntat är man reggad. Bara att fylla i fler siffror sen om det behövs, och Shahin kan ju använda listan för att skriva dit när folk betalat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deltagare Fantasy Premier League 2012/2013

Insats: 1000 kr

 

1. Shahin86

2. el_kryddo

3. schoolbook

4. Tele

5. Salvatore

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

 

-----

 

Vi kör en lista, klistra in listan och skriv dit ert nick för att anmäla er. Sen får Shahin gå ut med betalningsinfo i god tid, å först när man pyntat är man reggad. Bara att fylla i fler siffror sen om det behövs, och Shahin kan ju använda listan för att skriva dit när folk betalat.

 

Thats the spirit (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En vecka till nedsläpp, dags o vakna upp folk!

 

Om det bara blir 6-7 pers med, är alla med ändå?

 

Isf skickar jag betalinfo o sånt på måndag så har ni 5ish dagar på er.

 

Jag är med hursomhelst, värde är värde liksom. ;-) Men tycker det borde fyllas på, känts som att många whinat över att de missade starten förra året osv osv. Vi kanske får se till att hålla tråden bumpad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många som är med i år var ju bra förra året. Kom inte ihåg vad jag fick för poäng men hade inte vunnit PF-ligan så borde väl egentligen inte vara med i år heller... Men va fan, jag är med!

 

1. Shahin86

2. el_kryddo

3. schoolbook

4. Tele

5. Salvatore

6. Blaabar

7. D

8. youngprofitable

9. JNL

10.

11.

12.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...