Fajlen Postad 7 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2015 Japp! Lycka till nu! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 7 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2015 pontuss verkar inte ha joinat annars verkar allt vara i sin ordning. Ska iväg under kvällen men kollar PMs senare inatt och förhoppningsvis imorrn innan deadline om det är några latereggare som ska vara med. Jag har gjort mitt lag och har 6p över... första gången det hänt mig. Brukar alltid ha 6p för lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 7 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2015 Tänkte skita i det år men va fan.. Jag är på! 3000 kr är det värt. Skickar PM till Shahin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 8 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2015 Har betalat och gått med i båda ligorna. Uppdatering här i tråden kommer väl snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 8 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2015 Har betalat och gått med i båda ligorna. Uppdatering här i tråden kommer väl snart. Yes degen är inne. Vaknade nyss, uppdaterar deltagarantal och prisstruktur snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 8 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2015 Shahin86 - Team Bust 3000 kr Devalanteriel - Pingu Hamsters 1000 kr Tele - Kästerbüse IF 3000 kr Matteproof - Bman Ninjas 3000 kr Jaroiten - 12many4u 3000 kr DickNiaz - Burgendys Busar 1000 kr Gruglog - Femton Vilsna Män 1000 kr Slowboy - SjukhusSjukt FF 1000 kr Fanzz - Fanz FC 1000 kr Chillarn 7 - FC Myggdräparna 1000kr pontuss - Lag AIK 1000 kr Fajlen - FC rovers 3000kr Kramer - Barry FC 3000kr JNL - Hords Trupp 3000 kr 14 pers blev vi då. 9k 4k 1k? Låter det bra? 7 Pers i sidebetligan... 14k att leka med där. 11k 3k där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 8 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2015 Låter bra @1k FPL-sidan är fasen inte snabbladdad just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 8 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2015 9k 4k 1k? Låter det bra? 7 Pers i sidebetligan... 14k att leka med där. 11k 3k där? Ser bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2015 Inte startat bra detta... Cortouis rött kort min kapten Walcott startade inte ens. Hoppas det gick sämre för resten (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 9 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2015 Jag är uppe i 11p råkade köra fel målvakt från start, smart att ta Fabianski som möter Chelsea... men jag har fyra spelare kvar i pågående match. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 9 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2015 Misärstart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 9 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2015 +1, gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 10 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2015 Skitstart! Suck... här hade man ju suttit och myst och tänkt att Walcott kan bli en riktig klippa, å så får han nöta bänk Priserna låter bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 10 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2015 Nästa omgång då jävlar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 10 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2015 Äh det är 38 omgångar gubbs! Lär svänga mycket. Gick också på Walcott niten. Sjukt störande. Tur man hade Mahrez iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2015 shdghsagfdhsgashfa Rooney får assist för självmålet (!), men Silva får inte assist för 1-0 målet (borde fått målet t.o.m.). Jaja, nya tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 13 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2015 men Silva får inte assist för 1-0 målet (borde fått målet t.o.m.). Jaja, nya tag! Nu har dom givit Silva målet! Kommer dock inte räknas i spelet. :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 14 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2015 Sweet! När det går skitdåligt för en själv så får man glädjas åt andas olycka istället. No offence Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 15 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2015 Nu har dom givit Silva målet! Kommer dock inte räknas i spelet. :mrgreen: tilt! rätt roliga reaktioner dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 16 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2015 inte ett enda mål eller CS hittills, går bra..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 16 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2015 Bytte namn på mitt lag till Chillarn7 fyi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 16 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2015 inte ett enda mål eller CS hittills, går bra..... Säsongen är lång, 36 omgångar kvar. Är säker på att du får åtminstone en CS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Säsongen är lång, 36 omgångar kvar. Är säker på att du får åtminstone en CS.. Känns samma här... sinnessjuk dålig start. Hazard och Rooney under isen och Walcott bänkas. Men, 36 omgångar kvar. Tur att man har 3 chips att använda. Gäller ju bara att tajma bra där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Ja att Walcott skulle bänkas hade man ju inte räknat med, jag hade länge honom i min line-up men beslöt mig i sista stund för att ta Sterling istället. Men det har ju inte gjort en mycket gladare.. Lite bättre än att ta den tredje 9.0 gubben Fabregas i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Själv gamblade man och tog sitt WC direkt , bra lycka än så länge, men säsongen är som sagt lång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts