GruGloG Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 Jag är med! 1k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 10 Augusti , 2017 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 (redigerade) 18 minuter sedan, säger GruGloG : Jag är med! 1k I vilken av ligorna? edit: den vanliga. Ser ut som vi blir 11 där då, blir 7-3-1 där så blir båda "lägren" nöjda (= Kör på 4,5 -1,5 i draften också eftersom ingen önskat någon annan fördelning. Redigerad 10 Augusti , 2017 av Shahin86 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 (redigerade) 6 timmar sedan, säger Shahin86 : Bra frågor (= Om du går in under draftfliken sen "Hub" så står all ligainformation. Du har 60 sekunder på dig att välja när det väl är din tur. Om du inte har en dator från 1980-talet behöver du aldrig trycka på F5 (= Köra 90s per val ist? Känns som det kan bli lite tajt annars Redigerad 10 Augusti , 2017 av Fajlen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 10 Augusti , 2017 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 9 minuter sedan, säger Fajlen : Köra 90s per val ist? Känns som det kan bli lite tajt annars Jag tror inte det behövs, efter vad jag räknat i huvet lär ligan ta typ över en timma istället för 45 minuter då, vilket iofs inte är hela världen om tiden hade behövts. Men i NFL/MLB där jag kört snakedraft där man har 10x fler spelare att hålla koll på så räcker 60 sekunder gott o väl, nu är det oerhört få spelare så jag tror det både räcker o blir över med 60 sekunder, men om nån annan också vill ha 90 sekunder så byter jag till det, som vanligt, ropa till med önskemål så kör vi majoritet (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 (redigerade) Det var kul! Go big or go home!. Plockade in skadade Sanchez som kan vara på väg bort, skadade Trippier och en avstäng Koscielny Fash Shahin tar det ett steg längre och draftar Coleman på lång sikt... då har bröt benet i våras Redigerad 10 Augusti , 2017 av Matteprof Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 10 Augusti , 2017 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 (redigerade) I mitten av 2018 när han o Son är tbx, då jävlar ska ni få se! (= Min enda förhoppning var att inte få Lacazette eller Morata, lyckades drafta båda två. /= Redigerad 10 Augusti , 2017 av Shahin86 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 Kul med draft, skulle inte byta mitt lag mot något av era skitlag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 säger gg redan nu efter 3 härliga auto subs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 Jag lyckas inte ens se era lag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 Lagen: ShahinLloris Forster Kompany Milner Coleman van Aanholt Monreal De Bruyne Pogba Zaha Willian Son Lacazette Morata KingDevHeaton Boruc Valencia Baines Vertonghen Bertrand Daniels Eriksen Mane Coutinho Arnautovic Capoue Benteke Giroud DeeneyJaroitende Gea Cech Azpilicueta Alderweireld David Luiz Bailly Rose Özil Sane Mkhitaryan Pedro Sterling Aguero Jesus DefoeMendietaCourtois Schmeichel Moses Danilo Bellerin Alexander-Arnold Williams Hazard Lanzini Bernardo Silva Ward-Prowse Barkley Lukaku Chicharito IheanachoMatteproofFoster Pickford Cahill Kolasinac Trippier Stones Koscielny Alli Sanchez Mahrez Wijnaldum Tadic Kane Gabbadini Rooney Totalt värde: FajlenEderson Butland Alonso Walker Mendy Otamendi Mustafi Salah Sigurdsson Martial Redmond Fabregas Firmino Vardy Bashuayi 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 10 Augusti , 2017 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 (redigerade) Hmm, vid första anblick ser Matteproof (om Sanchez stannar) + Jaroiten farligast ut. Redigerad 10 Augusti , 2017 av Shahin86 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 1 timme sedan, säger Shahin86 : Hmm, vid första anblick ser Matteproof (om Sanchez stannar) + Jaroiten farligast ut. Tips från en som "alltid är på andra sidan": Jaroiten är alltid farligast (fråga Unibets kampanjmakare)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 11 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 Nöjd med mitt lag även om frugan stötte till mig när jag skulle klicka på Azpi så att jag klickade på Cahill istället... fick bita mig i tungan där Annars ser Jaroitens lag giftigt ut håller jag med om. Hade varit roligt att vara kanske 3 st till. Just nu kändes det som att man aldrig behövde gå ner och plocka talanger eller spelare i de sämre lagen utan alla kunde gå med ganska säkra kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 Augusti , 2017 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 Verkar som det är en person som inte joinat ligan än, har inte koll på allas lagnamn men tror det är olofn som inte joinat? Se till att ha joinat allt innan matchen startar ikväll 20.45. Accepterar lateregs fram till 19.30 sen stänger vi butiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 Augusti , 2017 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 11 betalda i 1k ligan. 7k 3k 1k prisfördelning om ingen latereg kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 11 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 Är det bara jag som inte kan ta in spelare från bänken i "My Team"? Antar att det ska vara möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 Augusti , 2017 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 Tryck på pilarna istället för o dra spelarna. Funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 11 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 Var tvungen att byta webbläsare för att få fram dem. Schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 Augusti , 2017 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 Den här jävla tredje anfallaren samt fjärde mittfältsplatsen tror jag att jag ändrat ca 400 gånger nu. Haft resten av laget färdigt i en månad typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinadeus Postad 11 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 Blev bråttom att få ihop något här. Gissar att jag har jävligt uselt lag. Kommer jag inte sist är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 23 timmar sedan, säger Shahin86 : Min enda förhoppning var att inte få Lacazette eller Morata, lyckades drafta båda två. /= Två minuter senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 Augusti , 2017 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 19 minuter sedan, säger devalanteriel : Två minuter senare... Ha, synd det inte går att trejda i den ligan, hade sålt iväg han direkt (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2017 20 minuter sedan, säger Shahin86 : Ha, synd det inte går att trejda i den ligan, hade sålt iväg han direkt (= Tänkte mer på att han gjorde mål efter två minuter men du kanske inte har honom i startelvan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 Augusti , 2017 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2017 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2017 Intressant omgång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts