Gå till innehåll

Fantasy Premier League-liga


Recommended Posts

10 timmar sedan, säger jaroiten :

Jag är gärna på vanliga för 3k, draft var sådär förra året. Men kan vara med och donera där om ni behöver folk. :)

Det var inte så roligt som jag trodde det skulle bli. Vet ej om det berodde på att det var ganska ojämnt i början, eller att vi var för få spelare kanske? Kändes som det fanns obegränsat med backar/mittfältare. 

 

Jag testar gärna i år igen men tror intresset kommer vara svalt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Shahin86 :

Det var inte så roligt som jag trodde det skulle bli. Vet ej om det berodde på att det var ganska ojämnt i början, eller att vi var för få spelare kanske? Kändes som det fanns obegränsat med backar/mittfältare. 

 

Jag testar gärna i år igen men tror intresset kommer vara svalt. 

Såg att man kan välja att köra ligan med trades i år, det gör det ju något intressantare i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är med på FPL igen. Ska inte tröttna den här gången när jag såg att 3xpoint captain ska man använda i en dubbelrunda. :D 

Bumpa mig om jag glömmer bort. 

 

Edit: Kan säkert vara med på draft oxå om ni behöver folk till det om ni vill testa igen. 

Redigerad av machinadeus
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör en intresselista även om det är hela 3 veckor kvar. Så kanske vi får in fler folk (=

Vi blir nog minst 10 i den vanliga ligan tror jag, men frågan är om vi lyckas få ihop minst 6 st till draften?

Standardligan

Shahin86 3k
Skolboken 3
Jaroiten 3k
Tele 1k?
Machinadeus 1k?

 

Eventuell draft

Shahin
Skolbok
Jaroiten (kan donera, vinner troligtvis mao)
Machinadeus (kan säkert va med)

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är med på vanliga och donerar för 1k. Ska läsa in mig vad draft innefattar, kanske ställer upp och tar sistaplatsen där också.

 

EDIT: Kan vara med och testa draft om vi blir tillräckligt, fria trades verkar gött. Antar att alla måste vara online samtidigt för att genomföra draften? Är det ett fastsatt tid redan eller bestämmer vi det själva?

Redigerad av GruGloG
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2018-07-24 kl 15:23, säger Matteprof :

Löning imorn så jag är med på 3k ligan och 1k draft om det blir minst 6 där

 

I år blir det revanch... fast det har jag ju sagt förr ?

Plötsligt händer det (=

22 timmar sedan, säger GruGloG :

Är med på vanliga och donerar för 1k. Ska läsa in mig vad draft innefattar, kanske ställer upp och tar sistaplatsen där också.

 

EDIT: Kan vara med och testa draft om vi blir tillräckligt, fria trades verkar gött. Antar att alla måste vara online samtidigt för att genomföra draften? Är det ett fastsatt tid redan eller bestämmer vi det själva?

Vad jag minns så valde vi tid själva, när man är så få (7-8st), så brukar det inte vara så svårt o hitta en kväll som alla kan.

Draft är väldans enkelt, nästan enklare än den "riktiga". Du väljer en spelare i taget, ingen annan får då använda den spelaren. Så om du draftade Salah förra året t,ex, så vore det ju jackpot, för du slipper dela på honom med 50+% av alla andra managers (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  •  
  • Members
  • 9
  • 3 353 inlägg
Vi är ju redan 8 pers med i den vanliga ligan, så den spikar vi att vi kör, borde ju trilla in ett par fler inom 2 veckor. Alla som känner för att betala kan väl börja göra det, så påminner jag som vanligt ett par dagar innan ligorna startar (=

Standardligan

Shahin86 3k
Skolboken 3
Jaroiten 3k
Tele 1k
Machinadeus 1k?
Kramer 3k
Matteproof 3k
Gruglog 1k

Draften avvaktar vi lite med, finns ett par 50/50, lite mer intresse så spikar vi den med.

Eventuell draft

Shahin
Skolbok
Jaroiten (kan donera, vinner troligtvis mao)
Machinadeus (kan säkert va med)
Matteproof (med om 6 pers, vi kör nog inte om det är under 6 pers oavsett)
Gruglog mebbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 minuter sedan, säger schoolbook :

Har också swishat 3k och joinat 3k-ligan. När jag skulle joina 1k-ligan fick jag meddelandet att jag redan var med!? Nå, allt ser bra ut, GL alla!

Jag var med i båda ligorna automatiskt för att jag var med i dem förra året. Kanske var samma sak för dig med 1k ligan. Har också swishat för övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, säger Tele :

Swishat!

Fick feeling så jag körde 3k

Yolo (=

 

 

1 timme sedan, säger jaroiten :

Jag var med i båda ligorna automatiskt för att jag var med i dem förra året. Kanske var samma sak för dig med 1k ligan. Har också swishat för övrigt.

Jag renewade ju ligorna, så det stämmer, man borde hamna i ligorna man var med i förra året automagiskt.
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, säger Matteprof :

Nu så, tillbaka på jobbet så då kan man ju fokusera på FPL :D

Jag är också med automatiskt i båda ligorna. 

Messar du vilket nummer man ska swisha 3k för FPL?

Har vi ett preliminärt datum/tid för draft?

Messat numret.

Det är lite för mycket kansken, om, men, vad gäller draften, så vågar ju inte spika den. Om Gruglog, Machinadeus, samt Jaroiten ger ett "jag är med !", så är vi 6 pers, så kan vi spika att vi kör, sen hoppas man att man blir ett par fler såklart.

 

Shahin
Skolbok
Jaroiten (kan donera, vinner troligtvis mao)
Machinadeus (kan säkert va med)
Matteproof (med om 6 pers, vi kör nog inte om det är under 6 pers oavsett)
Gruglog mebbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...