ponttuss Postad 3 Oktober , 2015 Rapport Postad 3 Oktober , 2015 Måste ändå respektera AIKs val att peta Aguero som kapten. Var så jävla trött på den gubben, men fegar ur och kaptenar honom ändå. HAHAHA, får trösta mig med att jag faktiskt petade bort hans C redan till förra veckan. Har gjort så många dåliga moves hittils, höjdpunkten hittils är när jag bytte in Silva (efter jag tillslut tröttnat på Hazard) och tog minus-4 men han skadade sig på uppvärmingen, medans Hazard fick ett mkt tveksamt måk tillgodoräknat. . Citera
Chillarn7 Postad 4 Oktober , 2015 Rapport Postad 4 Oktober , 2015 HAHAHA, får trösta mig med att jag faktiskt petade bort hans C redan till förra veckan.Har gjort så många dåliga moves hittils, höjdpunkten hittils är när jag bytte in Silva (efter jag tillslut tröttnat på Hazard) och tog minus-4 men han skadade sig på uppvärmingen, medans Hazard fick ett mkt tveksamt måk tillgodoräknat. . Haha fy fan. Riktigt sjuk säsong hittills!! Citera
GruGloG Postad 5 Oktober , 2015 Rapport Postad 5 Oktober , 2015 Sådärja, till slut parkerad på min rättmätiga 14e-plats! Rimligt att hela jävla ligan spelar A som kapten . Citera
Matteprof Postad 16 Oktober , 2015 Rapport Postad 16 Oktober , 2015 Herregud vad man hade behövt spara det där Wildcardet man kastade iväg GW4. Skadorna hopar sig för många av de populäraste spelarna. På skadelistan... Aguero, Silva, Kolarov, Yaya, Gomez, Cresswell, Koscielny, Ivanovic, Ayew, Coutinho, Benteke, Wilson, Berahino... Inte nog med det... sen bänkas ju helt plötsligt Pedro, Mahrez, Sagna... Citera
jaroiten Postad 16 Oktober , 2015 Rapport Postad 16 Oktober , 2015 Herregud vad man hade behövt spara det där Wildcardet man kastade iväg GW4. Skadorna hopar sig för många av de populäraste spelarna. På skadelistan... Aguero, Silva, Kolarov, Yaya, Gomez, Cresswell, Koscielny, Ivanovic, Ayew, Coutinho, Benteke, Wilson, Berahino... Inte nog med det... sen bänkas ju helt plötsligt Pedro, Mahrez, Sagna... Hehe, ja får se om man ens får positiva poäng denna omgång efter alla byten man har gjort. Citera
jaroiten Postad 26 December , 2015 Rapport Postad 26 December , 2015 Jag är sen länge körd, men kan ändå uppskatta BarryFCs skicklighet att spela trippelkapten på Aguero som inte ens får en minut på plan. Tur för honom att han hade KDB (16p) som vice. Citera
devalanteriel Postad 3 Februari , 2016 Rapport Postad 3 Februari , 2016 105p, äntligen en riktigt bra omgång. Ligger inte ens sist längre! \o/ Citera
Matteprof Postad 4 Februari , 2016 Rapport Postad 4 Februari , 2016 105p, äntligen en riktigt bra omgång. Ligger inte ens sist längre! \o/ Snyggt! Hur är priserna i 1k respektive 3k ligan? Minns inte Citera
fanzz Postad 4 Februari , 2016 Rapport Postad 4 Februari , 2016 Finns chans att jag gjorde den sämsta bench boosten av alla i hela världen denna säsongen. Citera
Tele Postad 4 Februari , 2016 Rapport Postad 4 Februari , 2016 Snyggt! Hur är priserna i 1k respektive 3k ligan? Minns inte http://pokerforum.nu/forum/1837899-post556.html Citera
Matteprof Postad 4 Februari , 2016 Rapport Postad 4 Februari , 2016 Finns chans att jag gjorde den sämsta bench boosten av alla i hela världen denna säsongen. Jag gjorde 6 pinnar när jag spelade min omgång 4 http://pokerforum.nu/forum/1837899-post556.html Thanks Citera
fanzz Postad 5 Februari , 2016 Rapport Postad 5 Februari , 2016 Jag gjorde 6 pinnar när jag spelade min omgång 4 Det är väl inte lysande det heller men 2p och 2 gubbar som gör 0 minuter... Det är inte rätt vecka att spela Bench Boosten. Citera
Tele Postad 6 Februari , 2016 Rapport Postad 6 Februari , 2016 Det är väl inte lysande det heller men 2p och 2 gubbar som gör 0 minuter... Det är inte rätt vecka att spela Bench Boosten. Känns extremt svårt att pricka in en bra BB. Citera
jaroiten Postad 6 Februari , 2016 Rapport Postad 6 Februari , 2016 Känns extremt svårt att pricka in en bra BB. Trixet är väl att sätta alla sina stjärnor på bänken den veckan man tänkt lira BB. Citera
JNL Postad 10 Maj , 2016 Rapport Postad 10 Maj , 2016 Ser ut som det kommer att stå mellan mig och Matteprof i 3k och att Fanzz tar hem 1k. Blir spännande nästa söndag. Citera
fanzz Postad 10 Maj , 2016 Rapport Postad 10 Maj , 2016 Jag sitter och anti-railar Payet nu. Gör han en tillräckligt bra match så hämtar du ju rejält här. Men ja, det blir spännande på söndag oavsett. Citera
Matteprof Postad 11 Maj , 2016 Rapport Postad 11 Maj , 2016 Blir spännande på söndag som sagt. Allt som såg så himla bra ut innan GW33, fullständigt krossade mitt lag när alla dubbelomgångar med rotation började. Men men, en omgång kvar, allt kan hända! Citera
devalanteriel Postad 11 Maj , 2016 Rapport Postad 11 Maj , 2016 Blir spännande på söndag som sagt. Allt som såg så himla bra ut innan GW33, fullständigt krossade mitt lag när alla dubbelomgångar med rotation började. Men men, en omgång kvar, allt kan hända! Mitt mål för säsongen var ju att hamna över dig i ligan. Det gick skitbra. Satsade stenhårt på bl.a. Chelsea i sex veckor och det räckte för att döda säsongen. Låg rätt jämnt med de bättre lagen efter dess men det kvittar ju. Gav upp för en månad sen. Stort grats till er som plockar priserna iaf, vilka det nu blir. Citera
Matteprof Postad 11 Maj , 2016 Rapport Postad 11 Maj , 2016 Mitt mål för säsongen var ju att hamna över dig i ligan. Det gick skitbra. Haha, nytt försök i EM fantasy på uefa.com? Citera
devalanteriel Postad 12 Maj , 2016 Rapport Postad 12 Maj , 2016 Kommer även tips som på VM senast på 1x2.se,fast inte fantasy då förstås. Citera
GruGloG Postad 12 Maj , 2016 Rapport Postad 12 Maj , 2016 Jag är gärna med och försvarar min sistaplats i en EM-upplaga. Citera
Recommended Posts