el_kryddo Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Postad 17 Augusti , 2013 9-4-2-1 låter bra för mig. Kanske är smidigast att skapa en ny liga, skicka ut ny kod till alla, och radera den gamla? Vet att detta hände på flashback också. Citera
m1978 Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Postad 17 Augusti , 2013 Redan hunnit ångra mitt lag x antal ggr. Vill få in Soldado och borde fyllt med spelare från city och chelsea omgång 1. Citera
RoopzY Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Postad 17 Augusti , 2013 Jag är I LIKE TURTLES. Den föreslagna utbetalningsstrukturen ser fine ut Vi går en intressant och oviss säsong till mötes. Lämna in den obligatoriska strytipsraden och lägg ölen på kylning, för nu är vi bara ett par timmar från avspark Citera
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2013 Vi har fått med oss 2 fripassagerare, kan alla citera och ta med sitt lagnamn bredvid sitt nick. Skrev i dom jag var säker på själv. 1. Shahin - Sharre 2. Okok - 3. Tele - Kästerbuse 4. School - Schoolmasters 5. el_kryddo - Griselvan 6. Roopzy - I like turtles 7. Kramer 8. m1978 - m1978 9. @Antonius - lurendrejarna 10. Irlare - Vindaloo 11. Fajlen - legoknektar 12. JNL 13. Irlare2 - Andriuskevicius 14. Irlare3 - snirken 15. Irlare4 - fc booden 16. Olofn - City Blues Är så enkelt att kasta ut folk även efter vecka 1 så behöver nog inte fixa ny liga. Citera
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2013 Vaknade mitt i natten o bytte ut Ivanovic-Zabaleta till Ivanovic - Terry. Sen gick jag o la mig o kunde inte sova, bytte till Zabaleta - Clichy. Vaknade några timmar senare och bytte tillbaks till Ivanovovic - Zabaleta (tror jag!). Var riktigt nöjd med mitt lag fram tills jag bestämde mig för att jag inte kan hålla Van Persie utanför elvan, nu tycker jag det ser ganska fult ut men vaskamangöra. Mignolet Ivanovic-Zabaleta-Turner Nolan-Walcott-Hazard-Snodgrass Sturridge-VP!-Anelka Snodgrass och Anelka var ju inte riktigt förstavalen, men 7 mål på 7 försäsongsmatcher som jag läste om Anelka låter ju bra tillsammans med ett enkelt schema. Laget innan var Mignolet Ivanovic-Clichy-Zabaleta Nolan-Walcott-Hazard-Michu Sturridge-Lambert-Berbatov Fy satan vad det ser vackert ut. Men jag tror inte man kan vinna utan VanPersie. Någon får gärna motbevisa det. (= EDIT; Försökte förstå mig på all Mirallas hajp preflop, ser inte hur han ska vara sånt jävla monster. Vi spikar btw 9-4-2-1k Citera
el_kryddo Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Postad 17 Augusti , 2013 När det är klart exakt vilka som betalat osv så får du gärna skriva in hela listan inkl vilka som lagt sidebet, så man har full koll när man kollar tabellen. Sturridge och Coutinho ser giftiga ut. Hughes-Stoke hemma kanske inte är bästa värdemätaren dock. Citera
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2013 När det är klart exakt vilka som betalat osv så får du gärna skriva in hela listan inkl vilka som lagt sidebet, så man har full koll när man kollar tabellen. Sturridge och Coutinho ser giftiga ut. Hughes-Stoke hemma kanske inte är bästa värdemätaren dock. Will do. Hejar på att Suarez biter nån igen så Sturridge kan få lite mer utrymme (= Edit; Spännande att se Altidore. Är min joker som jag aldrig vågade ha i laget i år. Edit; Ingen Snodgrass?! tilt (= Citera
Okok Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Postad 17 Augusti , 2013 1. Shahin - Sharre 2. Okok - Kolo KOLOKOLO 3. Tele - Kästerbuse 4. School - Schoolmasters 5. el_kryddo - Griselvan 6. Roopzy - I like turtles 7. Kramer 8. m1978 - m1978 9. @Antonius - lurendrejarna 10. Irlare - Vindaloo 11. Fajlen - legoknektar 12. JNL 13. Irlare2 - Andriuskevicius 14. Irlare3 - snirken 15. Irlare4 - fc booden 16. Olofn - City Blues Jag ar Kolo KOLOKOLO. Nojer mig med orignalbetet pa 1k. GL boys! Citera
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2013 Ser på inbetalningen att JNL är Hords trupp. Bara Kramer kvar. FC Hämtgurka STILL_DRE.mp3 LyndonFC Vilket lag blir det lyckliga? Citera
Kramer Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Postad 17 Augusti , 2013 Ser på inbetalningen att JNL är Hords trupp. Bara Kramer kvar. FC Hämtgurka STILL_DRE.mp3 LyndonFC Vilket lag blir det lyckliga? Jag är LyndonFC Citera
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2013 Jag är LyndonFC Perfa. 1. Shahin - Sharre 2. Okok - Kolo KOLOKOLO 3. Tele - Kästerbuse 4. School - Schoolmasters 5. el_kryddo - Griselvan 6. Roopzy - I like turtles 7. Kramer - Lyndonfc 8. m1978 - m1978 9. @Antonius - lurendrejarna 10. Irlare - Vindaloo 11. Fajlen - legoknektar 12. JNL - hords trupp 13. Irlare2 - Andriuskevicius 14. Irlare3 - snirken 15. Irlare4 - fc booden 16. Olofn - City Blues Då kan ni strunta i Fc Hämtgurka och Still_Dre. Ger dom till torsd-fredag att höra av sig ifall jag missat någon inbetalning eller nåt sen kickar jag dom. Upprepar att det är 9k-4k-2k-1k samt 5 lag involverade i sidebet med 10k till vinnaren. Shahin - Sharre El "sidebettarn" Kryddo - Griselvan Tele - Kästerbuse Roopzy - I like turtles Olofn(2256p förra året!) - City Blues Citera
Fajlen Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Postad 17 Augusti , 2013 Jävla äckel RVP. Straffet för att man inte tog in honom. Citera
Gustavsson Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Gissar att det är försent att joina nu va? Jag har 51 poäng hitills denna omgången Skulle gärna vara med men kom på idag att jag sett att det har varit liga här med bet innan.. Frågar men antar att det inte går!! Citera
Shahin86 Postad 20 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Gissar att det är försent att joina nu va?Jag har 51 poäng hitills denna omgången Skulle gärna vara med men kom på idag att jag sett att det har varit liga här med bet innan.. Frågar men antar att det inte går!! Placerar dig som 11 av 17 så det är ju inte så hett, men har du 3 Chelseaspelare så kan det ju ändras snabbt. För mig är det ju okej men krävs att alla går med på det isånafall, så lyckas du få resterande 15 personerna att säga ja så är du inne. Känns tveksamt att alla hinner svara till dess. Tror tyvärr du får vänta tills nästa år. Citera
Gustavsson Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Nä man får skylla sig själv!! Dock har jag ju gått all in på första omgången och kommer köra mitt Wildcard efter omgång 1 så inte direkt nöjd än så länge=) Att alla 15 svarar anser jag snudd på omöjligt=) Citera
Gustavsson Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Har Ivanovic Mata och Cech och Mata som kapten och Ivanovic som assisterande så visst kommer ju få mer poäng Citera
Tele Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Postad 20 Augusti , 2013 Släpp in killen säger jag. Friendly game detta även om det samtidigt är blodigt allvar. Citera
m1978 Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Postad 29 Augusti , 2013 Ser CL lottningen och är redan taggad för att ta ut fantasy laget, kör vi? Citera
Shahin86 Postad 29 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2013 Ser CL lottningen och är redan taggad för att ta ut fantasy laget, kör vi? Det är frågan. Jag är inte så taggad, tyckte det var lite tråkigt förra året med att sajten var nere så ofta i början. Men som vanligt, är vi 5-6st så kan man ju pilla fram ett lag.. Citera
Shahin86 Postad 29 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2013 Nä man får skylla sig själv!!Dock har jag ju gått all in på första omgången och kommer köra mitt Wildcard efter omgång 1 så inte direkt nöjd än så länge=) Att alla 15 svarar anser jag snudd på omöjligt=) Släpp in killen säger jag. Friendly game detta även om det samtidigt är blodigt allvar. Glömde halvt att svara här, men även om jag också personligen hade låtit han vara med får man ta hänsyn till resten av ligan som betalat i tid. Om han nu mot all förmodan skulle hitta en rush o vinna kan ju tvåan känna att han inte ville ha in den nya som kom med sitt över-average-lag i mitten av omgången. Lägg in det i kalendern i nästa år så är du välkommen Gustavsson (= Citera
poppen Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Postad 29 Augusti , 2013 vad heter er liga, ifall man vill raila;-) ? Citera
schoolbook Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Postad 30 Augusti , 2013 Ser CL lottningen och är redan taggad för att ta ut fantasy laget, kör vi? Jag är taggad för CL, särskilt med tanke på min miserabla start i den här ligan, känner redan revansclusta Nåja, 36 omgångar kvar, skam den som ger sig, bara att börja fundera på när och hur man tar sitt wc. Citera
Gustavsson Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Postad 30 Augusti , 2013 Ska försöka komma ihåg det till nästa år=) Dock inte så planerande så det hjälper om jag skriver upp det nu=) Fick iaf lite action med HU bet med Tele=) Citera
Tele Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Postad 30 Augusti , 2013 Jag är sugen på CL-lir. Sitejävelen sög förra säsongen men vi ger väl inte upp så lätt? Citera
Recommended Posts