RoopzY Postad 12 Augusti , 2013 Rapport Postad 12 Augusti , 2013 Jag är med på 2k sidebet Skickar över pengarna nu Citera
Jakelamotta Postad 12 Augusti , 2013 Rapport Postad 12 Augusti , 2013 Har samma bryderier. Känns som att det är ont om pålitliga anfallare för snäppet billigare också. City och Chelsea kommer väl ha en jäkla rotation, Man U handlar bara om RvP sett till forwards, Arsenal jagar nåt bättre än Giroud, Liverpool har en avstängd Suarez som vill bort osv... Bara att titta på namnen efter RvP som är populärast, det är inga höga procent och det är namn som Benteke, Lukaku, Lambert, Anelka, Bony osv. Berbatov kanske? Kommer få spela hela tiden och har historiskt alltid producerat rejält med mål. Jag har iaf samma bekymmer, många osäkra namn och det enda som är säkert är så jävla dyrt (RVP). Chansar iaf på Aguero som nästan alltid får spela även om de roterar mycket, iofs kanske det ser annorlunda ut i år. Tänkte iaf plocka in Suarez så fort avstängningen är slut om han nu är kvar i PL. ALternativt Rooney om han går till Chelsea. Skakar snart av PL-abstinens. Har iaf gjort sommarsillyns bästa värvning, en ny 55 tums LED-tv att klaga på Aaron Ramsey emot. Inte kollat försäsongen? Om han fortsätter som förut lär det inte bli mycket klagande. Däremot Giroud om det inte kommer in något högklassigt alternativ vilket jag inte längre tror. Citera
Shahin86 Postad 12 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2013 Jag är med på 2k sidebet Skickar över pengarna nu Det är inne. Berbatov kanske? Kommer få spela hela tiden och har historiskt alltid producerat rejält med mål. Jag diggade Berbatov som fan tills jag såg att dom lånat Taraabt. Känns som han bara knullar folks liv. Kanske får breakout nu bara för det (= Citera
el_kryddo Postad 12 Augusti , 2013 Rapport Postad 12 Augusti , 2013 Ska alla som är med på sidebet 2K skicka över det? Är summan spikad? Citera
Shahin86 Postad 12 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2013 Ska alla som är med på sidebet 2K skicka över det? Är summan spikad? Vi spikar det nu! (= Citera
Tele Postad 12 Augusti , 2013 Rapport Postad 12 Augusti , 2013 Har skickat degen för sidebettet. Ska bli riktigt kul detta. Citera
Shahin86 Postad 13 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2013 1. Shahin+2k sidebet 2. Okok 3. Tele +2k sidebet 4. School 5. el_kryddo +2k sidebet 6. Roopzy +2k sidebet 7. Kramer 8. m1978 9. Salvatore 10. @Antonius 11. Irlare 12. Fajlen 13. JNL 14. Garpen 15. Olofn 16. Irlare2 4 dagar kvar till säsong, finns fortfarande plats ifall någon mer vill vara med. Citera
garpen Postad 13 Augusti , 2013 Rapport Postad 13 Augusti , 2013 Är på, skicka betal/ligainfo! Citera
m1978 Postad 14 Augusti , 2013 Rapport Postad 14 Augusti , 2013 Pengar skeppade. Bara laget som ska fixas då vilket inte var det lättaste! Edit: Detta är fan omöjligt!!! Citera
olofn Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Jag är med! Skicka betalinfo osv tack. Citera
Fajlen Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Skickade precis iväg 1K, första gången jag lirar PL på den här sidan så får se hur det går. Det är inte riktigt samma format som när vi spelade CL, va? Där kunde man ju välja mellan två valfria kaptener, men här så utser man två kaptener innan deadline om jag har förstått det rätt? Och vice kaptenen får endast poäng om första kaptenen inte spelar överhuvudtaget, (eller om kaptenen får minuspoäng), eller??? Och spelarna man har på bänken får man endast poäng för om sina ordinarie spelare inte spelar eller om de fått minuspoäng? Har inte riktig koll... Citera
Shahin86 Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Jag är med! Skicka betalinfo osv tack. Skickat. Säsongen börjar på lördag så det är ju ganska bråttom. Skickade precis iväg 1K, första gången jag lirar PL på den här sidan så får se hur det går. Det är inte riktigt samma format som när vi spelade CL, va? Där kunde man ju välja mellan två valfria kaptener, men här så utser man två kaptener innan deadline om jag har förstått det rätt? Och vice kaptenen får endast poäng om första kaptenen inte spelar överhuvudtaget, (eller om kaptenen får minuspoäng), eller??? Och spelarna man har på bänken får man endast poäng för om sina ordinarie spelare inte spelar eller om de fått minuspoäng? Har inte riktig koll... Minuspoäng oavsett position är inget du kan byta ut. Det är enbart ifall kaptenen inte spelar. Samma grej med bänkspelarna. Säsongen startar på lördag, 14 pers som anmält intresse, bara 11 personer som är registrerade i ligan.... Börjar bli lite panik-bråttom, skynda er med reggandet/skickandet. Citera
el_kryddo Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Postad 15 Augusti , 2013 In before "Fan, såg denna liga först nu, får va med nästa år istället", "Kan jag joina ligan nu efter två omgångar", "Kan vi köra aftonbladets variant efter jul istället, hann inte regga mig" osv osv. Citera
Fajlen Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Okej, ty! Sista frågan. Nu när Chelsea har dubbelmatch, om man har Cech som kapten, får han x2 poäng då i båda matcherna eller bara den första? El_kryddo, . Aftonbladets Fantasy är så otroligt dålig. Citera
Shahin86 Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Okej, ty! Sista frågan. Nu när Chelsea har dubbelmatch, om man har Cech som kapten, får han x2 poäng då i båda matcherna eller bara den första? El_kryddo, . Aftonbladets Fantasy är så otroligt dålig. Ja, det är väl mer eller mindre det som avgör ligorna när alla är på topp. Vem som planerat bäst för helgerna då vissa lag har dubbelmatcher. Du får din kaptens total x2 oavsett antal matcher. 14 av 16 lag som joinat, yalla makhalla. Citera
Shahin86 Postad 16 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2013 1. Shahin+2k sidebet 2. Okok 3. Tele +2k sidebet 4. School 5. el_kryddo +2k sidebet 6. Roopzy +2k sidebet 7. Kramer 8. m1978 9. @Antonius 10. Irlare 11. Fajlen 12. JNL 13. Irlare2 14. Irlare3 15. Irlare4 16. Olofn +2k sidebet 13 pers betalade (2 till kommer betala ikväll). Låter 9k-3k-1k alternativt 10k-4k-1k bra beroende på om vi blir 13 eller 15? Citera
Tele Postad 16 Augusti , 2013 Rapport Postad 16 Augusti , 2013 Det låter bra. Allt till ettan på sidebettet va? Citera
Shahin86 Postad 16 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2013 Det låter bra. Allt till ettan på sidebettet va? Jarå Citera
el_kryddo Postad 16 Augusti , 2013 Rapport Postad 16 Augusti , 2013 Låter bra med sidebettet och första alternativet. Med 15 pers, är det inte lite väl brant med bara tre priser och 1 K till trean? Citera
Shahin86 Postad 16 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2013 Låter bra med sidebettet och första alternativet. Med 15 pers, är det inte lite väl brant med bara tre priser och 1 K till trean? Could be, jag blev bara så kåt på 5 siffrigt till vinnarn om vi är 15 deltagare. Alternativet är ju typ 8k-4k-2k-1k? Känns ju dåligt med mindre till ettan med fler deltagare. Finns ju 9k-4k-2k också. Spelar ju verkligen ingen roll för mig faktiskt, bara o spamma era prisförslag så kör vi som vanligt majoritet. Edit; vid närmare eftertanke tycker jag 8-4-2-1 ser ganska kul ut. Man är med i jakten även vid 5-7e platsen i slutet av säsongen. Citera
m1978 Postad 16 Augusti , 2013 Rapport Postad 16 Augusti , 2013 Tror jag joinat nu? Behövde aldrig fylla i någon kod! Citera
Shahin86 Postad 16 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2013 Tror jag joinat nu? Behövde aldrig fylla i någon kod! VIPbehandling för fiskarna, autojoinade (= Editz; Är FC Hämtgurka, Salvatores lag? Ett lag som är registrerat men inte betalat (Har inte loggat in sen juli ser jag). Behöver veta så jag inte kickar ut fel lag, svårt att koppla alla lagnamn till pf nicks. Edit igen, Olof hittade latereggen + sidebet. 10k i sidebetpotten nu. Luktar 9k-4k-2k-1k utdelning. Edit; 1,5h huvudvärk över min 3e back... Steker på Reid/Toure/Coleman, all asuger, men har inte råd med nåt smarrigare. Grr. Citera
Shahin86 Postad 16 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2013 Vi har fått med oss 2 fripassagerare, kan alla citera och ta med sitt lagnamn bredvid sitt nick. Skrev i dom jag var säker på själv. 1. Shahin - Sharre 2. Okok - 3. Tele - Kästerbuse 4. School - Schoolmasters 5. el_kryddo - Griselvan 6. Roopzy 7. Kramer 8. m1978 - m1978 9. @Antonius 10. Irlare - Vindaloo 11. Fajlen 12. JNL 13. Irlare2 - Andriuskevicius 14. Irlare3 - snirken 15. Irlare4 - fc booden 16. Olofn - City Blues Citera
Fajlen Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Postad 17 Augusti , 2013 . Vi har fått med oss 2 fripassagerare, kan alla citera och ta med sitt lagnamn bredvid sitt nick. Skrev i dom jag var säker på själv. 1. Shahin - Sharre 2. Okok - 3. Tele - Kästerbuse 4. School - Schoolmasters 5. el_kryddo - Griselvan 6. Roopzy 7. Kramer 8. m1978 - m1978 9. @Antonius 10. Irlare - Vindaloo 11. Fajlen - Legoknektar 12. JNL 13. Irlare2 - Andriuskevicius 14. Irlare3 - snirken 15. Irlare4 - fc booden 16. Olofn - City Blues Citera
Recommended Posts