Synabluffen Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 Bokar månaden där, hamnar i trakterna kring rekordmånad 48K händer, mestadels PLO€50-PLO€400 samt lite 2-manna texas a.k.a bumhunting CG: €14250 MTTs: 1600SEK Live@CC: 14K Semester: 1v Rejken brukar inte vara ackurat i mitt HEM, men blir väl ett par K tillbaka där oxå. Hoppas springa lika bra Augusti ut(jinx, jinx), då det skall lockdownas rejält. Citera
heltok Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 hur fasen raderar man väntat 6år på att få skryta, men ångrar dig? Citera
devalanteriel Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 Spelat en $11-turnering utan att komma itm, så -$11. Citera
MaiPenRai Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 hur fasen raderar man nice förstainlägg! *edit: runt $4K 100h NL100. nöjd Citera
Såsen1491911744 Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 NL100€ nöjd mtp den lilla volymen Citera
Imfromsweden Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 RAAAAAAAAAAAWR, en tredje och sista backmånad i rad. I augusti kommer jag krossa pokern, känner det på mig Citera
Gavve Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 Uploaded with ImageShack.us Knappt något spel alls, så jag får vara nöjd med att hitta ett plus. Tog en stund också innan jag förstod att precis alla 25/50 regs är bättre än mig =) Citera
Trillske Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 Upp 31k på 30k händer, första vettiga månaden för året i princip både vad gäller volym och resultat. Jag noterar intresserat att jag har haft semester och varit lite på lyset nära på hela månaden. Noterar lika intresserat att jag har varit borta på semester ungefär 20 av dagarna, varav en hel del på sjön där det inte blir många händer spelade. Mänsklig effektivitet är mycket relativ och fachinerande. Alternativt tar höst-, vinter- och vårstudierna mycket mer energi och tid än jag har uppfattat det som. Att plugga är nog helt enkelt inte monetärt +EV - inte ens i sverige - om man inte är sysslolös eller handlingsfattig som alternativ, så mycket kan man ju kanske komma fram till. Månaden i kort: + 31k svenska pengar + En rejäl och fin överblick av stockholms skärgård - En plånbok + Samma plånbok - Samma plånbok + Samma plånbok + För någon vecka sedan fann jag mig själv gåendes hem klockan 5 på morgonen efter en hård natt och mådde sådär obeskrivligt fantastiskt, som man gör ibland. Vi kanske kan kalla det livslust, då. - En rejäl jävla fruktansvärd baksmälla en söndag gud glömde. + Bara en enda, av kanske 15 potentiella. Citera
Poker2007 Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Upp 31k på 30k händer, första vettiga månaden för året i princip både vad gäller volym och resultat. Jag noterar intresserat att jag har haft semester och varit lite på lyset nära på hela månaden. Noterar lika intresserat att jag har varit borta på semester ungefär 20 av dagarna, varav en hel del på sjön där det inte blir många händer spelade. Mänsklig effektivitet är mycket relativ och fachinerande. Alternativt tar höst-, vinter- och vårstudierna mycket mer energi och tid än jag har uppfattat det som. Att plugga är nog helt enkelt inte monetärt +EV - inte ens i sverige - om man inte är sysslolös eller handlingsfattig som alternativ, så mycket kan man ju kanske komma fram till. Månaden i kort: + 31k svenska pengar + En rejäl och fin överblick av stockholms skärgård - En plånbok + Samma plånbok - Samma plånbok + Samma plånbok + För någon vecka sedan fann jag mig själv gåendes hem klockan 5 på morgonen efter en hård natt och mådde sådär obeskrivligt fantastiskt, som man gör ibland. Vi kanske kan kalla det livslust, då. - En rejäl jävla fruktansvärd baksmälla en söndag gud glömde. + Bara en enda, av kanske 15 potentiella. Bra jobbat Ranelid! Citera
okocha Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 månaden slutar på +170k och ett unibetopen-paket, räcker precis för att kravla mig upp på ath igen . nivåoturat lite i cg men turat lite i turrar... Citera
papiPope Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Vaskat öl, festivalbrillor och pengar. Citera
obvspeltorsk Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 +30k på 3speldagar i löningen 2/4-5/10 ;P. Sprang väldigt bra, spelade bra osv. Blir mer spel denna månad Citera
heltok Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 +$6k var +$10.5k förra veckan. skippa alltid sista sessionen! Citera
Banger1 Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 +30k på 3speldagar i löningen 2/4-5/10 ;P. Sprang väldigt bra, spelade bra osv. Blir mer spel denna månad[/Q vet du något om mytomani? Pic or it didn´t happen Citera
eddor Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 +30k på 3speldagar i löningen 2/4-5/10 ;P. Sprang väldigt bra, spelade bra osv. Blir mer spel denna månad[/Q vet du något om mytomani? Pic or it didn´t happen Vilket påhopp! Citera
Poker2007 Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 +30k på 3speldagar i löningen 2/4-5/10 ;P. Sprang väldigt bra, spelade bra osv. Blir mer spel denna månad[/Q vet du något om mytomani? Pic or it didn´t happen Är ju bara 15 inköp på 5/10. Citera
SasaMatic Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 pluswhine, låg 42k kr upp för att sedan sluta på 12.7k upp över 43k händer på svs. augusti har börjat bättre dock =) Citera
Banger1 Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Är ju bara 15 inköp på 5/10. Bra 5 inköp 3 dagar i rad i NLH Jo tjena tjena. Killen drog ju 50 000 på 1-2 svs med en ligt han själv. Vad tror du om det?? Citera
WhySoSerious Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Första backmånaden någonsin Citera
WhySoSerious Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Bra 5 inköp 3 dagar i rad i NLH Jo tjena tjena. Killen drog ju 50 000 på 1-2 svs med en ligt han själv. Vad tror du om det?? Löninghelg, helt klart trovärdigt Citera
diazo Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Bra 5 inköp 3 dagar i rad i NLH Jo tjena tjena. Killen drog ju 50 000 på 1-2 svs med en ligt han själv. Vad tror du om det?? att det inte är några större problem, 1/2 är betydligt lättare än den ultralätta nivån 2/4 och där går det bra att göra över de dubbla på en månad. Gick riktigt bra för min del också, dåligt med volym men overall nöjd. Första månaden utan en backsession dessutom så tar och plockar hem det som en achivement också. på SvS om det inte framgick. Citera
Recommended Posts