RunningAlone Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Lite lat copy pasta samma sak som jag skrev på 2+2... Så finns det något pokerhus därute som behöver en inneboende en sväng så hör av er! Age: 28 Type of game: sng Stakes: yep Current location: Sweden Interested in: several Wants to go to: Australia, Thailand, New Zealand, Philippines, someplace warm! Availability: September-December 2011 I am currently going for SNE, so I need a stable internet connection. Like training and immersing my body in water or sunshine. Need to flee Sweden and the fall that is closing in! PLZ help me! More info on my blog: RunningAlone.eu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peter0 Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Hur mkt drar du in som max i månaden på dina sng spel? Planerar förövrigt att rymma sverige i vinter och grinda på ngt varmt ställe och sen komma tillbaka när snön är borta . Träna o bada om dagarna , Grinda o grilla o festa om kvällarna . Men nu under sommaren duger sverige fint ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peter0 Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 svar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 svar tack vad spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 hade jag letat efter polare i asien hade jag iaf inte varit intresserad av att hänga med ngn som siktar på sne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RunningAlone Postad 17 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 tjänar tillräckligt...att dra in resten av vpps går på ett kick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts