stalker14 Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Upptäckte att min prenumeration på cardrunners gått ut (efter att bytt kontokort) och det var väl lika bra eftersom jag inte sett en video där på över ett halvår. När det väl kom ut en mid/highstakes video tyckte jag det mer eller mindre var samma dravel som videon innan, man fick ytterst sällan en ny infallsvinkel.. Så min fråga är om det finns någon annan träningssajt som faktiskt är bra för någon med lång pokererfarenhet och ganska djup kunskap i spelet som vill utveckla sitt spel? eller är tiden för lättåtkomlig pokerutbildning över? Spelar 6max mid-highstakes nl cg och skulle vara intresserad av mer teoretiska resonemang kring linjeval, balansering osv.. Ni som har/haft konto på dueces cracked, bluefire etc, är det nåt att ha? och hur ser det ut efter black friday- vilka siter spelar coacherna på? finns det kanske några bra europeiska (eller svenska) coachingsiter? Tacksam för alla svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 DC har väldigt bra videos med mycket coacher som spelar på PokerStars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts