LostMySelf Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Dum som jag var satte jag en hyffsat mild spelgräns, men nu har jag uppnått den och insåg att jag inte kan spela förrän nästa månad. Kan SvS återställa gränsen på nåt sätt eller måste jag verkligen vänta en hel månad för att kunna spela igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Dum som jag var satte jag en hyffsat mild spelgräns, men nu har jag uppnått den och insåg att jag inte kan spela förrän nästa månad. Kan SvS återställa gränsen på nåt sätt eller måste jag verkligen vänta en hel månad för att kunna spela igen? Finns väl en spelgräns för att man inte ska kunna spela mer just den månaden? annars finns http://www.spelberoende.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Finns väl en spelgräns för att man inte ska kunna spela mer just den månaden? annars finns http://www.spelberoende.se/ Jo jag vet, men nu handlar det ju om att jag satte en alldeles för låg gräns (40 SnG per månad). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Jo jag vet, men nu handlar det ju om att jag satte en alldeles för låg gräns (40 SnG per månad). jaha, uppfattade det som att du hade spelat bort så mycket som du fick spela bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 jaha, uppfattade det som att du hade spelat bort så mycket som du fick spela bort Haha, nedå Fick ringt till SvS precis och uppenbarligen kan dom inte återställa eller ändra spelgränsen. Om jag förstod honom rätt så sa han att jag skulle kunna börja spela igen nästa vecka, hur fattar jag inte då det är månadsgränsen jag uppnått och inte veckogränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elakingen Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Kasta dig in i turneringar eller spela cashgames sålänge. Sen ska du givetvis höja din gräns till nästa månad så inte samma problem upprepar sig. Just i fråga om antalet SnG's skulle jag inte bedöma risken för "att balla ur" lika stor som exempelvis att förlora pengar i cashgame. Höj antalet SnG's/månad till skyarna för den gränsen kommer aldrig hjälpa utan bara vara ivägen. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts