Gå till innehåll

Spelgräns på SvS, återställa?


LostMySelf

Recommended Posts

Dum som jag var satte jag en hyffsat mild spelgräns, men nu har jag uppnått den och insåg att jag inte kan spela förrän nästa månad. Kan SvS återställa gränsen på nåt sätt eller måste jag verkligen vänta en hel månad för att kunna spela igen?

 

Finns väl en spelgräns för att man inte ska kunna spela mer just den månaden?

 

annars finns http://www.spelberoende.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha, uppfattade det som att du hade spelat bort så mycket som du fick spela bort :D

 

Haha, nedå :) Fick ringt till SvS precis och uppenbarligen kan dom inte återställa eller ändra spelgränsen. Om jag förstod honom rätt så sa han att jag skulle kunna börja spela igen nästa vecka, hur fattar jag inte då det är månadsgränsen jag uppnått och inte veckogränsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kasta dig in i turneringar eller spela cashgames sålänge. Sen ska du givetvis höja din gräns till nästa månad så inte samma problem upprepar sig.

 

 

Just i fråga om antalet SnG's skulle jag inte bedöma risken för "att balla ur" lika stor som exempelvis att förlora pengar i cashgame. Höj antalet SnG's/månad till skyarna för den gränsen kommer aldrig hjälpa utan bara vara ivägen.

 

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...