Betterman Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Har för mig att jag läst någonstans att man inte kan använda Neteller mellan tex PartyPoker och MultiPoker. Stämmer det eller kan jag plocka ut degen från MultiPoker via Neteller till PartyPoker och få deras bonus? Någon som har koll? Jag har det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Har för mig att jag läst någonstans att man inte kan använda Neteller mellan tex PartyPoker och MultiPoker. Stämmer det eller kan jag plocka ut degen från MultiPoker via Neteller till PartyPoker och få deras bonus? Någon som har koll? Jag har det inte... Jo det går, jag har gjort så flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Så har unibet kommit med en ny bonus. Denna gång är den bara 50 euro och man måste spela ihop 300 vip poäng. Mer info på deras hemsida. http://www.unibet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heewe Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Om jag ska få Interpokers Juli bonus på $90, räcker det med att jag sätter in $90 till eller måste jag tömma kontot först? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Om jag ska få Interpokers Juli bonus på $90, räcker det med att jag sätter in $90 till eller måste jag tömma kontot först? Sätta in räcker, men potten måste upp i 20 $/£ för att räknas som en rakead hand nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heewe Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Sätta in räcker, men potten måste upp i 20 $/£ för att räknas som en rakead hand nu Tack för svaret! Att de höjt de till 20$/£ det vet jag, men dem har iaf sänkt kravet på rejkade händer från 800 till 450. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Om jag ska få Interpokers Juli bonus på $90, räcker det med att jag sätter in $90 till eller måste jag tömma kontot först? Sätta in räcker, men potten måste upp i 20 $/£ för att räknas som en rakead hand nu. Tåls att sägas en gång till faktiskt. Potten måste upp i 20$£euro för att det ska räknas som en raked hand! /TF - slutspelat på interpoker... for now... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Sätta in räcker, men potten måste upp i 20 $/£ för att räknas som en rakead hand nu Tack för svaret! Att de höjt de till 20$/£ det vet jag, men dem har iaf sänkt kravet på rejkade händer från 800 till 450. Och vad v ar mest fördelaktigt? 720 raked hands på .25$ eller 500 raked hands på 1$... Näh, det finns andras sajter att spela på... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Finsn det någon signup bonus som liknar den som Pacific Poker har? (eller var det Paradise, kommer inte ihåg) Där fick man 100% upp till 400$ utan krav att man måste spela ett vissta antal händer, dvs man kan sätta in 400$ och direkt får man 400$ i bonus, bara ta ut de 400$ man just satte in och vips så spelar man med 400$ som är "gratis". Finns några sådana erbjudanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 5 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=164475 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts