Mr_Fille Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Har problem med att holdem manager inte får med alla händer fast att jag alltid kör autoimport när jag spelar. Skiljer ganska mycket på resultatet i HM och det man kan se i svs klienten. Någon som har haft nått liknande problem och vet vad det kan bero på? Citera
Orrarah Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Har problem med att holdem manager inte får med alla händer fast att jag alltid kör autoimport när jag spelar. Skiljer ganska mycket på resultatet i HM och det man kan se i svs klienten. Någon som har haft nått liknande problem och vet vad det kan bero på? Yepp, jag o en polare har samma problem. Började krångla efter en update på svs... Citera
SasaMatic Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 skitdrygt, närmare 30k skillnad för månaden för mig Citera
diazo Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Diffar också en del men påverkar ju inte enormt, man kan ju se månadsresultat i klienten och om man tappar ett fåtal händer påverkar de ju inte enormt : ) Citera
carl_nica Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Tidigare visades väl fel resultat i klienten... Är det åtgärdat nu? Citera
diazo Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Tidigare visades väl fel resultat i klienten... Är det åtgärdat nu? Det gällde väl under spelstatus och totalt resultat? Jag tror det är fixat, stämmer iallafall väldigt bra för min del. Annars kan du titta på spelbudget för månaden, förutsatt att du inte spelat vid 00 slaget på månadsskiftet så bör det visa exakt. Spelar du på 00 slaget så åker pengarna du tar från borden du stänger ner också in där. Citera
Mr_Fille Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 Störigt! Lite av vitsen med HM är ju oxå att man ska kunna följa sina resultat, bb/100 osv. vilket inte stämmer när det diffar. Citera
Mr.Lajban Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Vet att någon tidigare skrivit att händer kan försvinna/inte hinna registreras om man stänger ned klienten hastigt efter större pott. Har själv märkt att det skiljer lite vissa sessioner... Citera
diazo Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Störigt! Lite av vitsen med HM är ju oxå att man ska kunna följa sina resultat, bb/100 osv. vilket inte stämmer när det diffar. äh, vitsen med HEM är väll att man ska kunna sploita motståndaren, bokföra reslutat och bb/100 kan man ju lätt göra genom att bokföra varje månad. Självklart är det lite irriterande att det inte fungerar men praktiskt är det relativt skit samma imo. Citera
Mr_Fille Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 äh, vitsen med HEM är väll att man ska kunna sploita motståndaren, bokföra reslutat och bb/100 kan man ju lätt göra genom att bokföra varje månad. Självklart är det lite irriterande att det inte fungerar men praktiskt är det relativt skit samma imo. Ja, det såklart, lite smidigare bara när allt sköts automatiskt o alla siffror är korrekta, som det varit tidigare. Jag undrade mest om det fanns ngn lösning på detta. Själv använder jag HM till mer än att bara HUD:en Citera
firro85 Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Vet att någon tidigare skrivit att händer kan försvinna/inte hinna registreras om man stänger ned klienten hastigt efter större pott. Har själv märkt att det skiljer lite vissa sessioner... Det räcker att stänga bordet fort. Citera
Anderssson Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Har problem med att holdem manager inte får med alla händer fast att jag alltid kör autoimport när jag spelar. Skiljer ganska mycket på resultatet i HM och det man kan se i svs klienten. Någon som har haft nått liknande problem och vet vad det kan bero på? Samma här Citera
diazo Postad 24 Juni , 2011 Rapport Postad 24 Juni , 2011 Jag ändrar tidigare statement att det inte är jobbigt, det är tokirriterande! HEM snappade inte upp en enda hand från min highstakes skottning, däremot plockade den glatt upp tokbacket på midstakes Citera
jason Postad 24 Juni , 2011 Rapport Postad 24 Juni , 2011 För min del så har HEM slutat att visa HUD'en på bord som inte är fulla, det hände också efter uppdateringen som gjorde att en del händer missas. Har letat febrilt efter någon inställning, har för mig att det skall finnas någon inställning där man kan ställa in att HUD'en visas först när X-antal spelare sitter vid bordet, men hittar det inte och har defentivt inte ändrat där tidigare heller. Kör HEM 1.11.06G. Citera
Banger1 Postad 25 Juni , 2011 Rapport Postad 25 Juni , 2011 För min del så har HEM slutat att visa HUD'en på bord som inte är fulla, det hände också efter uppdateringen som gjorde att en del händer missas. Har letat febrilt efter någon inställning, har för mig att det skall finnas någon inställning där man kan ställa in att HUD'en visas först när X-antal spelare sitter vid bordet, men hittar det inte och har defentivt inte ändrat där tidigare heller. Kör HEM 1.11.06G. Har samma problem. Citera
Mr_Fille Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Så ingen som har nån lösning på detta Har testat att ta bort händerna ur HM o sen importera på nytt men det verkar inte heller funka, den tar med vissa o hoppar över vissa osv. Citera
Nebo Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 ladda ner senaste patchen från hm så funkar det igen Citera
protte Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Har samma problem. Samma problem senaste betan Citera
Anref Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 jag har fått massa problem med imported errors sedan igår? Och händer som blir imported blir inte ens synlig i databasen??? Citera
KingOfGamblers Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Postad 17 Oktober , 2011 Nån som vet hur man fixar detta? Det diffar rätt mycket för mig. Har senaste versionen av holdem manager. Citera
Munchie Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Postad 17 Oktober , 2011 Nån som vet hur man fixar detta? Det diffar rätt mycket för mig. Har senaste versionen av holdem manager. Mitt reella resultat diffade ganska mycket när jag kollade HEM. Vad jag behövde göra var att gå in på "options">"settings">"currency settings" och ändra alla dessa valörer till 1.00. När jag gjort detta samt uppdaterat min databas(med hjälp utav "fix hands") så visade min graf samt mitt faktiska resultat ungefär detsamma. Citera
bigdwarf Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Mitt reella resultat diffade ganska mycket när jag kollade HEM. Vad jag behövde göra var att gå in på "options">"settings">"currency settings" och ändra alla dessa valörer till 1.00. När jag gjort detta samt uppdaterat min databas(med hjälp utav "fix hands") så visade min graf samt mitt faktiska resultat ungefär detsamma. Det här verkade funka, mitt HM har ballat ur helt på senare vad gäller att visa rätt resultat. Men ALLTID ska det diffa lite.....rätt irriterande, räknar den rake fel lr nåt? Citera
Pkr_Falk Postad 27 December , 2012 Rapport Postad 27 December , 2012 Mitt reella resultat diffade ganska mycket när jag kollade HEM. Vad jag behövde göra var att gå in på "options">"settings">"currency settings" och ändra alla dessa valörer till 1.00. När jag gjort detta samt uppdaterat min databas(med hjälp utav "fix hands") så visade min graf samt mitt faktiska resultat ungefär detsamma. Vart hittar du detta? Citera
Recommended Posts