zsnowstorm Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Någon som vet varför? Det har fungerat vid två tillfällen för mig av någon anledning men annars inte hfhf. Citera
zsnowstorm Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2011 Oj, detta var tänkt att ligga under FTP:s forumdel. Så frågan är alltså varför det inte går att göra en insättning på FTP med swedbank e-kort. Citera
walkertullaris Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Hej! Har du satt kredit gränsen på kortet tillräckligt högt? Du bör nog räkna med en dollar kurs på 7:- dvs ska du sätta in $200 får du sätta max limit på 1400:-. Kan vara bra att sätta en lång giltighets tid på kortet eftersom du kan gå andra hållet också, dvs ta ut dina vinster och dem hamnar sedan på ditt konto, det fungerade för mig på William Hill i alla fall Citera
zsnowstorm Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 Det spelar ingen roll hur mycket marginal jag har, det vill sig ändå inte. Citera
walkertullaris Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 När du väljer kort på poker siten, finns där ett kredit korts alternativ för VISA är det nog det man ska välja. Alltså inget debit kort Citera
zsnowstorm Postad 24 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2011 Äsch, jag tog omvägen med Entropay. Men skumt att det inte fungerar, det står ingenting om kreditkort eller något. Citera
Recommended Posts