Gå till innehåll

Minimera förlusterna


Anref

Recommended Posts

Detta är fan A och O, men hur fan går man tillväga?

 

Sköna idéer?

 

Vi snackar alltså allt från då väckarklockan ringer på morgonen tills du sitter 10 000BB djup med nötkåk på river och funderar syna hans all in med färgstegedraget utlagt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korta ostörda sessioner. Ca 45 min sedan bensträckare...

 

det där är så jävla störande när man spelar på svs ...man förlorar sin plats vid bordet aldeles för snabbt.

Vill oxå gå iväg efter 45-60 min i iaf ett par minuter. Sättaigång kaffe och fixa något att tugga på men man hinner ju knappt ta en pissepaus :(

 

Jag väljer bord med omsorg och när man hittat borden och spelarna så vill man inte överge sin plats utan spelar på även om ett brejk skulle va bra eller iaf gött...

 

Tycker ni inte att det skulle va ok att man hadde iaf 5,6-7 min på sej ?

Skulle inte störa mej någonting...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att kliva från bordet när en megafisk sitter där för att man vill spela korta sessioner, finns ju inte på kartan.

 

Skulle t o m säga att det är bad business att överge sånt värde i dagens hårda pokerklimat.

 

Som svar på op skulle jag vilja säga att table selection blir allt viktigare i dagens poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det där är så jävla störande när man spelar på svs ...man förlorar sin plats vid bordet aldeles för snabbt.

Vill oxå gå iväg efter 45-60 min i iaf ett par minuter. Sättaigång kaffe och fixa något att tugga på men man hinner ju knappt ta en pissepaus :(

 

Jag väljer bord med omsorg och när man hittat borden och spelarna så vill man inte överge sin plats utan spelar på även om ett brejk skulle va bra eller iaf gött...

 

Tycker ni inte att det skulle va ok att man hadde iaf 5,6-7 min på sej ?

Skulle inte störa mej någonting...

 

Skulle tycka det var sjukt störande om folk var sit out 5,6-7 min.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni tycker det är tråkigt att man inte kan pausa så borde ni lira på FTP. Längsta pauserna någonsin!!!

 

En gång hann jag resa mig, gå och skita. Ni vet en sådan perfekt bajs där man nästan inte behöver torka anus alls efter.. Iaf.. Sen gick jag och tog en cigg. En 100 cigg dessutom. Sen bredde jag en macka med ost på och var ändå kvar på samtliga tolv borden!!!! Jisses!!! Satan i gatan!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Desto jobbigare när firren sitter ut och man måste battla regs i hopp om att han ska sitta in igen.

Ännu jobbigare när man har battlat regsen i 10 rundor och fisken kickas från bordet och därför sätter sig vid ett annat. Den här gången 20 bb djup eller på ett bord med 10 pers i kölistan. :-P

 

Nä längre paus vore schysst men kanske om man begränsade antalet gånger man kan ta paus utan att behöva lämna bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...