bjoelle Postad 18 Juni , 2011 Rapport Postad 18 Juni , 2011 Absolut, frallan verkar ju vara ganska så pålitlig med att tjäna pengar så Duktig spelare, bra hest. Citera
fraallan Postad 18 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2011 Ikväll ska de grindas helrör!!! Citera
bjoelle Postad 18 Juni , 2011 Rapport Postad 18 Juni , 2011 Ikväll ska de grindas helrör!!! Sup inte upp all profit nu Citera
fraallan Postad 19 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2011 Skönt det är när bakfyllan börjar släppa , känns fantastiskt. Vaknade imorse av stanken av alkohol i hela lägenheten eftersom jag hade förkrök här. Sjukaste saken var att ytterdörren stog på halvgavel å innanför dörren hade jag valt att lägga ett par femhundringar? Fattar inte riktigt hur man kan glömma stänga ytterdörren efter sig när man kommer hem?! Fick ett fiskespö av polarna i födelsedagspresent, undra om det var någon baktanke där?! Blir lite Stejkgrind idag kommer spela efter mitt vanliga vardagsschema, Bjoelle och Corax står för stejken fortfarande konstigt nog..... Skulle vara roligt att spela lite "söndagsturrar" eventuellt så lämnar den stejkluckan öppen så är någon sugen är det bara hojta till.... Glömde av att kommentera Gefle - IF Elfsborg matchen, som vanligt efter en förlust säger jag avgå Haglund! Tycker Elfsborg ligger helt oförtjänt högt upp i Allsvenskan i år, de har verkligen inte spelat så bra fotboll som man bör göra för att ligga där uppe. Dock har Elfsborg haft ett bra spelschema senaste omgångarna och där av kunnat plocka billiga poäng. Men nu är fördomligen sötbröddagarna till ände och händer det inget med bortaplansspelet snart så kan vi nog förmodligen inkassera en 6-7e plats i allsvenskan i år.... Citera
Roob Postad 19 Juni , 2011 Rapport Postad 19 Juni , 2011 Tror också att Haglund har gjort sitt i elfsborg. Måste ha lite nytt tror jag ^^ Citera
fraallan Postad 19 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2011 Dags å hoppa ut i hagen, blir 20tal turneringar ikväll. Citera
fraallan Postad 19 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2011 ett par turrar kvar men är iaf minst +$1005 Citera
bjoelle Postad 19 Juni , 2011 Rapport Postad 19 Juni , 2011 ett par turrar kvar men är iaf minst +$1005 gnägg gnägg gnägg! SPRING HORSEY! SPRING! Citera
fraallan Postad 19 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2011 vad nickar hästen? Ralph lauren Citera
Roob Postad 19 Juni , 2011 Rapport Postad 19 Juni , 2011 Ralph lauren börjar bli mid-stakes ^^ Citera
fraallan Postad 20 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2011 Där avsluta vi kvällen ,vart inget mer... +1048 Citera
fraallan Postad 20 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2011 Efter att rest halvägs över landet befinner jag mej hemma hos Bjoelle så det är han och Corax som står för stejken av de 16turneringarna jag spelar idag.... Citera
bjoelle Postad 20 Juni , 2011 Rapport Postad 20 Juni , 2011 Har utfodrat hesten med hamburgare. Han ser glad ut. Citera
Mecklenburgare Postad 20 Juni , 2011 Rapport Postad 20 Juni , 2011 Varför har man mössa på sig inomhus i juni? Citera
fraallan Postad 20 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2011 Varför har man mössa på sig inomhus i juni? för pagén ligger inte som den skall =) Citera
bjoelle Postad 20 Juni , 2011 Rapport Postad 20 Juni , 2011 Varför har hesten mössa på sig inomhus i juni? FYP För att inte håra ner Citera
Mecklenburgare Postad 20 Juni , 2011 Rapport Postad 20 Juni , 2011 Okej, var mest en undring. Min lillebror brukar också ha svårt för att ta av sig den när han är inomhus. Han har inte heller något bra svar på det. Citera
bjoelle Postad 20 Juni , 2011 Rapport Postad 20 Juni , 2011 Okej, var mest en undring. Min lillebror brukar också ha svårt för att ta av sig den när han är inomhus. Han har inte heller något bra svar på det. Du snuddar vid det riktiga svaret. Han är "pojken som inte ville växa upp", Citera
fraallan Postad 20 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2011 Du snuddar vid det riktiga svaret. Han är "pojken som inte ville växa upp", I å med att jag bara är dryga 27år så har jag nog ett par år till på mig att växa upp... Citera
fraallan Postad 20 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2011 Tillbaka till borås skall den! Citera
Recommended Posts