bjoelle Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Blir typ samma schema som igår, några mindre modifieringar. Jag och Corax står som stakeare idag igen Citera
fraallan Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 Idag blir det i princip samma turneringar som gårdagen, tror jag fick ihop det till 15st. Börjar spela lite senare än gårdagen dock på grund utav att jag måste åka å inhandla lite skumpa och andra ärenden...... Citera
llllll Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Va ett par fina lägen som BORDE resulterat i något bättre.... Ja, absolut. Hur snubben med AA hittade synen på river med nästan hela stacken är för mig obegripligt. Led med dig då. Vad kunde han slå på den brädan? Satte han dig på en hand ö.h.t. eller tänkte han bara: "Jag har AA! Bästa handen! Jag vinner!" Jag är övertygad om att det rörde sig om det senare alternativet. Tråkigt resultat för en mycket bra spelad hand Fraallan. Ikväll når du ända fram! Citera
fraallan Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 Ja, absolut.Hur snubben med AA hittade synen på river med nästan hela stacken är för mig obegripligt. Led med dig då. Vad kunde han slå på den brädan? Satte han dig på en hand ö.h.t. eller tänkte han bara: "Jag har AA! Bästa handen! Jag vinner!" Jag är övertygad om att det rörde sig om det senare alternativet. Tråkigt resultat för en mycket bra spelad hand Fraallan. Ikväll når du ända fram! var djupt i en annan turre där ja får coinflippa för chipleaderpott med 11kvar...den tog betydligt hårdare på mig. Citera
fraallan Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 Dagens tilt är dock att ja å min 31åriga polare blev precis nekade att handla på bolaget eftersom jag hehe glömt plånboken å snubben i kassan sa att det va obv att polarn även köpte till mig......... Det här med monopolstyrda bolag har ja verkligen inte mycket för? Citera
bjoelle Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Dagens tilt är dock att ja å min 31åriga polare blev precis nekade att handla på bolaget eftersom jag hehe glömt plånboken å snubben i kassan sa att det va obv att polarn även köpte till mig......... Det här med monopolstyrda bolag har ja verkligen inte mycket för? Har inte att göra med din dåliga skäggväxt då? Citera
fraallan Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 Dags å gå på grinden... Citera
wahlen1 Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Du var inte på slottskogsvallen för 2 veckor sedan och såg honom? Så otroligt grym var han! Citera
fraallan Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 Du var inte på slottskogsvallen för 2 veckor sedan och såg honom? Så otroligt grym var han! Nej, såg honom i Borås för någon månad sedan och planerar även att åka ner till Varberg i mitten av Juli och se honom där. Han är som gjord för utomhuspelningar, riktigt grymt. Citera
fraallan Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 http://www.blocket.se/ostergotland/Asna_33567481.htm?ca=16&w=3 Bara slå till Bjoelle! Citera
bjoelle Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 http://www.blocket.se/ostergotland/Asna_33567481.htm?ca=16&w=3Bara slå till Bjoelle! Självklart, slutar frallan prestera får jag köpa Åsnan Nils. Citera
wahlen1 Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Nej, såg honom i Borås för någon månad sedan och planerar ävenatt åka ner till Varberg i mitten av Juli och se honom där. Han är som gjord för utomhuspelningar, riktigt grymt. Du borde se han på liseberg också. Den brukar va otroligt bra. Sista spelningen för året. Billigt inträde och allmänt bra eftersom det i götet! Citera
MikeTime Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Sugen på en stejkdeal över en lite längre period. Intresserad? Dra iväg ett PM isf Frallis. Citera
fiskpatte747 Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Du borde se han på liseberg också. Den brukar va otroligt bra. Sista spelningen för året. Billigt inträde och allmänt bra eftersom det i götet! Way Out West-giget i somras var ju det sjukaste av det sjukaste8-) Citera
wahlen1 Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Way Out West-giget i somras var ju det sjukaste av det sjukaste8-) orkade inte betala 1000 spänn för se håkan, eller 2000 för tjejen måste också med i såfall. Räckte att betala 2400 för bd för 3 år sen Citera
fraallan Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 orkade inte betala 1000 spänn för se håkan, eller 2000 för tjejen måste också med i såfall. Räckte att betala 2400 för bd för 3 år sen P/L spelningen för några årsen som även finns på dvd var ändå nöten. Citera
fiskpatte747 Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 orkade inte betala 1000 spänn för se håkan, eller 2000 för tjejen måste också med i såfall. Räckte att betala 2400 för bd för 3 år sen Okoke=) Ja BD-konserten var speciell. Var mest där för old times sake. Sjuk line up det året. Neil Young, Sigur Ros, Sonic Youth, The National mfl Citera
wahlen1 Postad 18 Juni , 2011 Rapport Postad 18 Juni , 2011 Wp wp min hest! Hade också velat stejka när man tjänar såna pengar Citera
bjoelle Postad 18 Juni , 2011 Rapport Postad 18 Juni , 2011 Hade också velat stejka när man tjänar såna pengar Risk - reward. Citera
wahlen1 Postad 18 Juni , 2011 Rapport Postad 18 Juni , 2011 Risk - reward. Absolut, frallan verkar ju vara ganska så pålitlig med att tjäna pengar så Citera
Recommended Posts