Crappy Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Nä Frallan spela inte den, jag vill ha TF's marker själv. Det är en favorit turre som jag tycker är riktigt bra struktur på, mycket självklart för att man får så mycket marker på rebayen/addonen. Jag skulle nog kunna tänka mig en deal någon gång Frallan, vi tar det i tråden framöver Citera
fraallan Postad 15 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2011 NäFrallan spela inte den, jag vill ha TF's marker själv. Det är en favorit turre som jag tycker är riktigt bra struktur på, mycket självklart för att man får så mycket marker på rebayen/addonen. Jag skulle nog kunna tänka mig en deal någon gång Frallan, vi tar det i tråden framöver Hur ska du ta någons marker om du bara spelar AA??? =) Citera
Crappy Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Jag kommer ihåg att jag en gång 2007 tror jag det var, synade med KK men jag fick vika postflopp mot bett:shock: Citera
fraallan Postad 15 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2011 Crappy hur funkar det med bumpning av stejktråd, läste att man endast fick göra det varannan dag. Skulle det vara så att jag dock har fundering på att bli stejkad 2dagar i rad är det okej att lägga ut sin erbjudande ändå i samma tråd? Citera
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Dom håller inte så hårt på reglerna i stejkdelen tydligen. Citera
fraallan Postad 15 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2011 http://www.youtube.com/watch?v=U3kGjB1yeMM Hur kan man inte springa bra till denna låten??! Citera
Crappy Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Crappy hur funkar det med bumpning av stejktråd, läste att man endast fick göra det varannan dag. Skulle det vara så att jag dock har fundering på att bli stejkad 2dagar i rad är det okej att lägga ut sin erbjudande ändå i samma tråd? Tja, den regeln kom självklart till för att inte någon skulle bumpa en hopplös deal utan några intressenter en gång i kvarten. Dock så kan det bli svårt att hålla koll på dig, om du redan fått en deal ena dagen och sedan "bumpa" För enkelhets skull så starta en ny tråd varje dag. Då blir det enklare för alla, även för oss som ev vill staka. Dom håller inte så hårt på reglerna i stejkdelen tydligen. Nu är jag inte riktigt säker på vad du menar, men om du avser att jag inte varnade och bannade för trams, så ja, vi är lite mer restriktiva med varningar och bans numera. Vanligtvis menar tramsare inget illa så varför stänga av dem om det är lite skämtsamt? Ursäkta för offtopic Frallan Citera
fraallan Postad 15 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2011 Ok Crappy, då gör vi så istället! Citera
fraallan Postad 15 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2011 dagens stejk slut blev ett finalbord 9e plats dock och en top 20plats så slutade totalt: $101 upp. Citera
bjoelle Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 dagens stejk slut blev ett finalbord 9e plats dock och en top 20plats så slutade totalt: $101 upp. Ja det var då själva fan att det inte höll hela vägen. Men wp gg etc. Citera
fraallan Postad 15 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2011 Ja det var då själva fan att det inte höll hela vägen. Men wp gg etc. Kosta mig en laptop 1skärm å 2champangeglas bara.... Citera
Roob Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Kosta mig en laptop 1skärm å 2champangeglas bara.... wp Citera
fraallan Postad 16 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2011 Går på dagens stejk alldeles strax och idag blir det 16MTTs i blandade inköp mellan $5-$30. Dagens stejkare är åter Bjoelle men även corax går in och splittar stejken för dagen... Citera
Roob Postad 16 Juni , 2011 Rapport Postad 16 Juni , 2011 Om du är sugen så kan jag stejka dig med ett par bux som jag har till övers på stars ^^ Citera
fraallan Postad 16 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2011 tilt hur lägger man upp en youtubelänk hääääär?! Citera
Roob Postad 16 Juni , 2011 Rapport Postad 16 Juni , 2011 tilt hur lägger man upp en youtubelänk hääääär?! <det som är efter =tecknet>[./youtube] Citera
fraallan Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 Kvällens slutade på: +619 Citera
fraallan Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 Är la inte så jag sätter klackarna i taket efter den kvällen men slutade ju + iaf. Va ett par fina lägen som BORDE resulterat i något bättre.... Citera
Roob Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Bort med klammrarna frallan Hur ser dagens ut? Citera
Recommended Posts