Roob Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 Frallan sugen på lite T$ good price Du vet att jag är en bra gubbe ^^ Citera
SouthEast Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 Heja som.. Railar gärna in en ny vinst imorgon bitti! Citera
eschmanCAT Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 En liten pojke i förstora skor säger, Jag ska nog lyckas....+1383 Turre, placering osv? Citera
bjoelle Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 Turre, placering osv? Tror han gjort det tydligt nog att han inte vill outa sig. Ett svar på din fråga = outning. Citera
fraallan Postad 27 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2011 Turre, placering osv? Räcker Bjoelles svar eller vill du ha ett svar av mig med ? Citera
fraallan Postad 28 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2011 meh, trist. gl iallafall! Tack så jätte mycket, livet är inte alltid roligt Citera
fraallan Postad 28 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2011 Heja som.. Railar gärna in en ny vinst imorgon bitti! Skall göra så gott jag jag kan ty. Citera
fraallan Postad 28 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2011 Frallan sugen på lite T$ good price Du vet att jag är en bra gubbe ^^ Sälj dem på 2+2 så får du typ 98% av värdet eller något, bättre än skambuden du fått i din tråd. Citera
fraallan Postad 29 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2011 Då var det dags att gå på dagens grind! Vart ingen grind igår eftersom jag valde att gå ut och dricka pilsner istället. har tillbringat hela dagen i gbg(nordstan) och varit helt ifrån mig hela dagen.. Jävlar va mö goa brudar det var i gbg! Kändes som jag var i himmelriket... Citera
Crappy Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 What? Ingen Frallis i MSN gruppen? Jahaja jag som tänkte mig ett "lastlonger bet" på någon kul "thebig" Citera
fraallan Postad 29 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2011 What?Ingen Frallis i MSN gruppen? Jahaja jag som tänkte mig ett "lastlonger bet" på någon kul "thebig" min msn cpar , ser ingen online!!! får damp!!! Citera
Crappy Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 Bahhh säger du bara för att jag skulle vunnit Startat om? Edit: Fan sa jag bara för att tappa 3k Med AJs vs QQ AI. Under medel nu Citera
fraallan Postad 29 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2011 Gjort det 10000 gr, blir galen.. jaja gör mig sällskap på skypen om du vill så kan vi gråta över gårdagens fotboll tillsammans Citera
Crappy Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 Pratar inte fotboll :evil: :evil: Skypen om en stund. Blir för många fönster på min lilla lap annars Citera
Crappy Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 Woho ITM i 11:an. strax under average. Lever du? Storpisk dock i 55:an efter tiltreg 3 min innan latereg var slut. Update på hur det går tack Ninjaedit: Fan och där gick det åt helvete med FD vs 88 på ongame Citera
fraallan Postad 1 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2011 -110 Igår, fantastiskt kul när internet krånglar.....va i princip disconnectad i 2 timmar, kunde spela 1hand och sen va det byebye igen... Citera
fraallan Postad 1 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Efter legat å bränt fläsket hela dagen blir det att äntligen gå på grinden, riktigt sugen idag. Citera
fraallan Postad 2 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2011 Då var man på kvällens grind, riktigt intressant dag på något konstigt sätt igår. Hade man kommit ett par, tre spots högre upp i någon av turrar hade man slutat 1k upp. Istället slutar man typ monsterback. Shit happends nya tag idag, inga könstigheter... Var helt vansinnig efter ha hört vad Agustsson hade sagt till Bangura i matchen mellan AIK-IFE.. Dock var det plötsligt Keene som hade sagt det, sen vill herr Bangura plötsligt inte kommentera det.. Känns mer och mer som herr Bangura bara var sur å hittade på något, man får aldrig vete men är det så är det heeelt sinnesjukt lågt gjort..... Citera
Kvastfan Postad 2 Augusti , 2011 Rapport Postad 2 Augusti , 2011 Var helt vansinnig efter ha hört vad Agustsson hade sagt till Bangura i matchen mellan AIK-IFE.. Dock var det plötsligt Keene som hade sagt det, sen vill herr Bangura plötsligt inte kommentera det.. Känns mer och mer som herr Bangura bara var sur å hittade på något, man får aldrig vete men är det så är det heeelt sinnesjukt lågt gjort..... Har en irl polare som mötte honom i div 2 match innan han flyttade till AIK, polarn sa att Teteh Bangura var en idiot på plan, snackade skit, spelade fult främst mot svenskarna i motståndarlaget, polarn är själv utlänning så han var inte på honom. Polarn sa att han försökte snacka med Teteh men han viffta bara bort honom som han var en stjärna... Citera
Recommended Posts