Sunbird88 Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Neee hela klienten frös. De va la Fbi som stängde ner hela skiten nu lr ngt lol Citera
RoopzY Postad 11 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2011 Jaha, var kan man läsa om det? Antar att alla turrar är pausade nu då iaf? Citera
DrRoland Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Funkar inte här heller. Hade tänkt spela Iron man frirullen. Kan man få medaljen tillbaka vid såna här tillfällen? Citera
Sunbird88 Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Kanske, jag vet inte faktiskt. på deras hemsida står de "Planerat underhåll pågår Systemet är för närvarande nere för underhåll. Försök igen om en liten stund!" Står säkert där ngn stans hur dom hanterar situationer när sngs och liknande blir avbrutet pga av dom själva Citera
RoopzY Postad 11 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2011 Haha står på deras hemsida att ett planerat underhåll pågår, nice try. Jaja, detta bevisar väl att man var trög som fortsatte spela på siten. Citera
Redtyq Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Går inte logga in alls här. Om sen tomtarna kunde ta och betala ut nångång hade inte varit fel. Detta är droppen, kommer aldrig igen föra in 1 cent på detta jävla äckelcenter OT flashback går inte heller logga in på. Citera
Redtyq Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Snudd på t6 på denna sida, bara att dom maskerat lite bättre.... Citera
JackVegas Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 haha lugn det är bara en jättestandard update. Alla verkar så sick tiltade på FTP på sistone men jag har fan inget att klaga på alls. Citera
Freddy1337 Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 maintenence på en lördag kväll när inte USA spelarna kan spela längre? GG PCW, och jag som precis lagt in mera cash Citera
RoopzY Postad 11 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2011 Vid en standard update så blir man meddelad innan och turneringar som pågår vid den tiden startar inte. Planerat var det ju säkerligen inte. Edit: Inget att klaga på? Faktumet att de inte betalar ut pengar till typ någon alls tror jag vissa skulle se som negativt faktiskt! Jaja, är bara arg och bitter Med det sagt så ska kommer jag att lira turneringar nu i förhoppning på övervärde. Citera
papiPope Postad 27 Mars , 2013 Rapport Postad 27 Mars , 2013 Bara jag som inte kan uppdatera klienten? "Could not download this update, please try again later" Citera
papiPope Postad 27 Mars , 2013 Rapport Postad 27 Mars , 2013 Bara jag som inte kan uppdatera klienten? "Could not download this update, please try again later" Ta saken i egna händer och ominstallera klienten! Citera
papiPope Postad 27 Mars , 2013 Rapport Postad 27 Mars , 2013 Ta saken i egna händer och ominstallera klienten! Tack! Citera
Recommended Posts