crows Postad 1 Augusti , 2004 Rapport Postad 1 Augusti , 2004 Hur går jag till väga när jag misstänker att två spelare vid samma bord från samma inte så stora svenska stad fuskar och spelar tillsammans???????? Känns skumt när det bara är de 2 samt en eller ett par ytterligare spelare till är kvar i potten och de höjer tills de andra inte orkar mer varpå en av dem lägger sig ..........VAD GÖRA?? * Pillar lite med rubriken - QoS * Citera
mte Postad 1 Augusti , 2004 Rapport Postad 1 Augusti , 2004 Helt säker är jag inte, men jag antar att det bästa är att maila till den aktuella sajten och bifoga uppgifter om tidpunkt, vilket bord du spelade på samt vilka spelare du misstänker så de kan kolla i loggarna om de kan se något misstänkt. Citera
Matteprof Postad 1 Augusti , 2004 Rapport Postad 1 Augusti , 2004 Känns skumt när det bara är de 2 samt en eller ett par ytterligare spelare till är kvar i potten och de höjer tills de andra inte orkar mer varpå en av dem lägger sig ..........VAD GÖRA?? Hehe! Det där är ju bästa möliga scenario egentligen. Sitter du då med en bra hand får du ju klart mycket bättre betalt eftersom båda försöker höja ut dig. Måste vara nybörjare som fuskar på det sättet. Så vad du ska göra är att maila mig deras nicknamn samt var de spelar så ska jag busta båda två! Citera
Rah Postad 1 Augusti , 2004 Rapport Postad 1 Augusti , 2004 Precis, vänta ut ett grymt pocketpair och knäck dem... Med tanke på hur lite de tjänar per pott, minus raken, behövs det bara en smäll eller två för att de aldrig mer ska komma på tanken att colluda Citera
Caines Postad 1 Augusti , 2004 Rapport Postad 1 Augusti , 2004 PM:a gärna mig vilkna spelare det var Citera
Recommended Posts