AIKjim Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 Jag har ställt en fråga till FTP direkt på deras hemsida. Brukar man ej få ett automatsvar ganska omgående vilket innehåller ett ärendenummer eller liknande? Jag skickade mailet till FTP support för uppskattningsvis 1.5-2 veckor sedan och ej fått ett svar. Tacksam för svar Jim Citera
Harry_Pottodds Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 Jag har ställt en fråga till FTP direkt på deras hemsida. Brukar man ej få ett automatsvar ganska omgående vilket innehåller ett ärendenummer eller liknande? Jag skickade mailet till FTP support för uppskattningsvis 1.5-2 veckor sedan och ej fått ett svar. Tacksam för svar Jim Full Tilts support kan vara fruktansvärt långsam tyvärr Citera
AIKjim Postad 7 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2011 Jag har varit i kontakt med dom tidigare och har faktiskt aldrig stött på problem. Men har dock för mig att jag har fått ett mail med ett ärendenummer tidigare. Är det inte alltid man får det? Citera
Soni Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 Jag har varit i kontakt med dom tidigare och har faktiskt aldrig stött på problem. Men har dock för mig att jag har fått ett mail med ett ärendenummer tidigare. Är det inte alltid man får det? Nej dessvärre får man inte mycket info förrän man får själva svaret ifråga. Har ett fåtal gånger fått svar efter 24h men oftast tar det väldigt lång tid. Du har haft sjuk tur med supporten mao:) Citera
sqzsumsleep Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 Det stämmer att man ska få ett autosvar. Efter det kan det ta ett par dagar Citera
Recommended Posts