LappRoffe Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Är det okej(hos forumägarna) att vissa personer offentligen bojkottar Pokerforum.nu, men häver sin egen bojkott när man vill sälja lite skit? Är det helt okej att bräka om principfasthet i rikstäckande media, samtidigt som man säljer sina egna principer för några tusenlappar? Debatten är öppen...(tills pingvinen dömer ut det som "trams") Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Fråga ett är en direkt fråga till forumets ägare, vilket gör en debatt meningslös. Fråga två har inget med PSE eller PFNU att göra, så den är gravt felplacerad. Ergo bedömer jag debatten som trams. [/thread] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Det är väl vissa personer som bojkottat PF och inte PF som bojkottat vissa personer. Så jag tror PF ger blanka fan i om vissa personer häver sin bojkott tillfälligt eller permanent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Är det okej 1. Ja 2. Extra ja i just det här fallet eftersom Ola köpt partiet av siteägarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Är det okej(hos forumägarna) att vissa personer offentligen bojkottar Pokerforum.nu, men häver sin egen bojkott när man vill sälja lite skit? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 6 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Ruttenheten är alltså huggen i sten. Ingen anledning för mig att bräka om det här mer. Samtliga åsikter är dock noterade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Ruttenheten är alltså huggen i sten. Ingen anledning för mig att bräka om det här mer. Samtliga åsikter är dock noterade... Och ändå kommer du fortsätta älta det och starta meningslösa trådar i all oändlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Du är också välkommen att sälja pokersaker på PF om du skulle börja bojkotta oss. Reglerna är lika för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Och ändå kommer du fortsätta älta det och starta meningslösa trådar i all oändlighet och allt annat du vräker ur dig med en efter. Fyp och +62948 Antalet medlemmar på pfnu -1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts