Cyntax Postad 5 Juni , 2011 Rapport Postad 5 Juni , 2011 Jag vill ha en utmaning - ett tjockisbet! Alltså, söker en eller flera tjockisar som vill slå vad typ 1-10k kr i ett bet om vem som kan gå ner mest i vikt (%) på X antal månader. Borde väl sporra någon mer tjockis? Jag vet att det finns fler tjockisar som hänger här. Fram med fläsket bara. Förslag: -Invägning måndag 27'e juni och vi kör till 2'a januari 2012? Citera
jello Postad 5 Juni , 2011 Rapport Postad 5 Juni , 2011 blir det lika feta utbetalningar som från din bettingfond? Citera
Cyntax Postad 6 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2011 Beror på din insats och om du vinner. Citera
DrRoland Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Jag tycker inte att sånt här är något att betta på då det finns hälsorisker med att gå ner mycket i vikt på kort tid. Titta hur det gick för Ulf Larsson tex. Citera
Anref Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Jag tycker inte att sånt här är något att betta på då det finns hälsorisker med att gå ner mycket i vikt på kort tid. Titta hur det gick för Ulf Larsson tex. Det är en hälsorisk att bara gå utanför dörren Citera
KungKroon Postad 12 Juni , 2011 Rapport Postad 12 Juni , 2011 Intresserad om du skjuter på invägningen en knapp månad. Tänker inte bry mig ett skit om vikten i Vegas Citera
Cyntax Postad 12 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2011 Intresserad om du skjuter på invägningen en knapp månad. Tänker inte bry mig ett skit om vikten i Vegas Jag kan köra 1 månad före och avsluta 1 månad före. Du har fördel av att du kan äta upp dig i Vegas och sen kan du ta rygg på mig. Vi har ju träffats, så vi vet ju båda hur den andra är byggd. Citera
random_user Postad 12 Juni , 2011 Rapport Postad 12 Juni , 2011 Den som väger mest har ju grym edge I och med att det är procent borde väl inte denne ha så mkt mer edge? Eller? Jag vet inte Citera
Spelgalen Postad 12 September , 2011 Rapport Postad 12 September , 2011 Skönt att Cyntax är tillbaks på pf! Hur gick ditt aktieprojekt med belåning av huset? Hur går surebettingen? Citera
Cyntax Postad 12 September , 2011 Författare Rapport Postad 12 September , 2011 Skönt att Cyntax är tillbaks på pf! Hur gick ditt aktieprojekt med belåning av huset? Hur går surebettingen? Jag skilde mig istället (mars 2009) och flyttade hem till Sweden. Tanten har kvar huset. Surebettingen rullar på. Man lär sig något nytt hela tiden. Allt är en kamp mot bookies. Citera
Cyntax Postad 2 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2012 Förslag: -Invägning måndag 27'e juni och vi kör till 2'a januari 2012? -17-35 kg.Kör till 9'e juli och siktar på upp till -20 kg till. Någon med nyårslöften? Citera
Recommended Posts