jpberlips Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Hej, Befinner mig i Visby hela sommaren. Finns det någon klubb här eller några som spelar lite home-games? Sugen på lite spel! JP Citera
Grymme Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Aktiverar denna tråden lite. Då den är rätt gammal. Nyinflyttat på Gotland. Letar lite livespel, helst turneringar, men gärna cashgames också. Allt är av intresse. Finns det något liv även på höst vinter så säg gärna till...... Om turneringen sedan följs av utgång med massivt intag av alkohol så är det ju inte fel heller men bara poker är ju kul det med. Spelar NL100 för närvarande. Är superfisk! /mvh Tomas Citera
Leif Klingemo Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Medlemmar i Svenska Pokerförbundet: Klubb: Visby Pokerklubb Telefon: 070-750 00 20 Namn: Patrik Boström Hemsida: http://www.bet4everyone.com/visby Citera
rogerx Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Gotland Card Club har funnits i 3 år och har c:a 60 medl. Vi ansluter till Sv Pokerförb i höst. liveturneringar första söndagen varje månad. Buyin 300kr +rebuys & addon. Däremellan så är det lite varierande spel. Sen laddar vi för Gotlandsmästerskapen 18/11 med 3,3k i inköp. Kommer att finnas satelliter på både live och på nätet. Maila till poker@vibble.nu om du är intresserad. Citera
Leif Klingemo Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Gotland Card Club har funnits i 3 år och har c:a 60 medl. Vi ansluter till Sv Pokerförb i höst. liveturneringar första söndagen varje månad. Buyin 300kr +rebuys & addon. Däremellan så är det lite varierande spel. Sen laddar vi för Gotlandsmästerskapen 18/11 med 3,3k i inköp. Kommer att finnas satelliter på både live och på nätet. Maila till poker@vibble.nu om du är intresserad. Varmt välkomna, kontakta oss på info@svenskapokerforbundet.se så ska jag se till att ni får den information ni behöver för anslutning till oss! Hösten är här nu! Citera
rogerx Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Gotland Card Club har funnits i 3 år och har c:a 60 medl. Vi ansluter till Sv Pokerförb i höst. liveturneringar första söndagen varje månad. Buyin 300kr +rebuys & addon. Däremellan så är det lite varierande spel. Sen laddar vi för Gotlandsmästerskapen 18/11 med 3,3k i inköp. Kommer att finnas satelliter på både live och på nätet. Maila till poker@vibble.nu om du är intresserad. Varmt välkomna, kontakta oss på info@svenskapokerforbundet.se så ska jag se till att ni får den information ni behöver för anslutning till oss! Hösten är här nu! Ånej...än är det sommar ett tag. Åtminstone på Gotland Citera
Leif Klingemo Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Gotland Card Club har funnits i 3 år och har c:a 60 medl. Vi ansluter till Sv Pokerförb i höst. liveturneringar första söndagen varje månad. Buyin 300kr +rebuys & addon. Däremellan så är det lite varierande spel. Sen laddar vi för Gotlandsmästerskapen 18/11 med 3,3k i inköp. Kommer att finnas satelliter på både live och på nätet. Maila till poker@vibble.nu om du är intresserad. Varmt välkomna, kontakta oss på info@svenskapokerforbundet.se så ska jag se till att ni får den information ni behöver för anslutning till oss! Hösten är här nu! Ånej...än är det sommar ett tag. Åtminstone på Gotland Här snöar det Citera
Coinflip70 Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Nyinflyttad i Visby, och sugen på lite poker. Finns det någon organiserad klubb, eller något bra homegame som är sugen på att lira lite ibland? Hör gärna av er till mig! Ha de! Citera
rogerx Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Skicka ett PM så skall jag maila dig ett svar hur Gotland Card Club funkar. Vi är ett glatt gäng som spelar regelbundna turneringar och en del spontana CG också. /Roger X Citera
chiccolina Postad 3 April , 2014 Rapport Postad 3 April , 2014 Skicka ett PM så skall jag maila dig ett svar hur Gotland Card Club funkar. Vi är ett glatt gäng som spelar regelbundna turneringar och en del spontana CG också. /Roger X Finns denna klubb kvar? Citera
Gotland student Postad 25 Februari , 2022 Rapport Postad 25 Februari , 2022 Något aktivt 2022? Citera
nathansky Postad 22 Februari Rapport Postad 22 Februari Hallå där! Är det någon som är intresserad av att starta upp något? Citera
Recommended Posts